Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@09:21:09 GMT

آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۷۲۳

آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد در هرمزگان

خبرگزاری میزان- همزمان با اجرای پویش بخشایش حسینی توسط دادگستری استان هرمزگان، شوق رفتن به کربلا در اربعین منجر به آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد شد. تاریخ انتشار: 14:58 - 27 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۰۰۲

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، همزمان با اجرای پویش بخشایش حسینی توسط دادگستری استان هرمزگان، شوق رفتن به کربلا در اربعین منجر به آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام آغاز پویش «بخشایش حسینی» در قالب طرح جمع آوری کمک‌های نقدی جهت آزادی زندانیان غیرعمد ویژه ایام اربعین حسینی توسط دادگستری استان هرمزگان، فرد خیر و نیک اندیشی با فراهم ساختن زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد به این پویش پیوست.

پویش«بخشایش حسینی»با مشارکت ستاد ملی صبر قوه قضاییه و ستاد دیه در ایام اربعین حسینی در استان هرمزگان در حال برگزاری است و راهپیمایان اربعین و هر ایرانی محب امام حسین(ع) می‌تواند به نیت مشارکت در ثواب راهپیمایی عظیم اربعین با پرداخت حداقل ۵ هزار تومان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سهیم شده و پویش بخشایش حسینی را در محرم ۱۳۹۸ رونق‌ بخشند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان در این باره گفت: با پیوستن این نیکوکار به پوش بخشایش حسینی، زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد با بدهی‌های ۵۳ و 67 میلیون ریال فراهم شد.

شایان ذکر است مشارکت‌کنندگان نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی به نام ستاد دیه استان هرمزگان و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری کد دستوری# ۰۷۶، ۷۷۷۷ * ۷۸۰ *پرداخت کنند.

این خیر نیک‌اندیش که در این پویش مشارکت کرده است، می‌گوید: برای نخستین بار قصد و نیت رفتن به کربلای معلی و زیارت بارگاه مطهر امام حسین(ع) و شوق دیدار را در اندیشه خود داشتم و مقدمات سفر را نیز فراهم کرده بودم.

وی خاطرنشان کرد: برای زیارت بارگاه سالار شهیدان لحظه شماری می‌کردم که در فضای مجازی در جریان اطلاع‌رسانی دادگستری هرمزگان از این پویش مردمی قرار گرفتم و با مشورت با خانواده تصمیم گرفتم به جای رفتن به کربلا و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، با نیت زیارت سیدالشهدا(ع) برای آزادی زندانیان نیازمند دست به کار شوم.

  وی ابراز امیدواری کرد: این دو زندانی همزمان با اربعین حسینی به آغوش گرم خانواده‌شان باز گردند و این اقدام نیز مورد قبول خداوند متعال و اهل بیت(ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار گیرد.   بیشتر بخوانید: کمک زائران اربعین برای آزادی زندانیان غیر عمد/ پویش بخشایش حسینی در هرمزگان کلید خورد   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پویش بخشایش حسینی پویش بخشایش حسینی در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد