Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به گفته نیروهای کرد، ترکیه با این اقدام آتش بسی را که دو روز پیش اعلام شد، نقض می‌کند.

کردها می‌گویند باید مسیری ایجاد شود که از آن طریق غیرنظامیانی که در شهر راس العین گرفتارشده‌اند، بتوانند از این محل خارج شوند. این درحالی است که به گفته آنها چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

به گزارش بی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی.سی به گفته نیروهای کرد بدون ایجاد چنین مسیر امنی امکان تخلیه مجروحان جنگ اخیر از این شهر وجود ندارد.

در همین حال ترکیه، نیروهای کرد را به نقض آتش بس متهم کرده است. ترکیه دو روز پیش موافقت کرد تا جنگ در شمال سوریه را به مدت پنج روز متوقف کند و به این ترتیب به نیروهای کرد اجازه دهد تا از این مناطق خارج شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز به صورت گسترده شمال نوار غزه را بمباران کردند.

این حمله‌های هوایی خیابان الثلاثینی واقع در مرکز نوار غزه را نیز در برگرفت. علاوه بر حمله‌های هوایی، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفت.

این حمله‌های وحشیانه محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه را نیز هدف قرار داد. قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز به سمت سواحل اردوگاه النصیرات حمله کرده و این منطقه را گلوله باران کردند.

حمله‌های قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل الزوایده و دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را نیز در برگرفت.

خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که تعداد آوارگان فلسطینی در شهر دیرالبلح بر اثر تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی افزایش چشمگیری داشته است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز گذشته اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی تنها طی ۲۴ ساعت شش کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر مفقود بوده یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6086024

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • تونل‌های تا ۱۵طبقه زیرزمین به حماس اجازه می‌دهد پابرجا بماند | رهبران ارشد حماس کجا هستند؟
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود