Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از بهره مندی بیش از ۶۴ هزار نفر زائر حضرت اباعبدلله حسین (ع) از خدمات رایگان جمعیت هلال احمر استان در ایام اربعین ۹۸ خبر داد.

او گفت : از ابتدای طرح اربعین تاکنون به ۴۶۱۵۱ نفر از زائران در استان اسکان داده شده است و تعداد ۵۰۰ نفر از زائران عزیز که در شهر منذریه عراق به علت مشکلات حمل و نقل مجبور به اسکان اضطراری در این شهر شده بودند توسط این جمعیت اسکان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بهره مندی بیش از ۱۸۵۴۰ نفر از خدمات انجام فشار خون و تست قند خون افزود: طی ایام طرح اربعین ۹۸ خدماتی اعم از راهنمایی زائرین، کمک به افراد ناتوان و توزیع بسته‌های فرهنگی نیز توسط اعضای جوانان هلال احمر به زائران محترم ارائه شده است.

فرزین معتمدی افزود: ۲۱ پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان در ایام اربعین به ۵۸۶ مورد حادثه امدادرسانی کردند که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر استان نیز به صورت آماده باش در نقطه صفر مرز خسروی آماده خدمات رسانی به زائران عزیز می‌باشد.

او گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به همراه ۱۲‌نفر پرسنل، نجاتگر و پرستار داوطلب نیز جهت خدمات رسانی به زائران به کشور عراق اعزام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

بهره مندی زائران از خدمات هلال احمر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۶۸۳ عملیات و خدمات امداد و نجات از ابتدای طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات خدمات نوروزی و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.

جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۹ فروردین ۱۴۰۳ با به‌کارگیری ۱۳۴ هزار و ۱۲۱ نفر (رشد ۷۶ درصدی) از کادر و نیروهای داوطلب و همچنین آماده‌باش تمامی مراکز عملیاتی شامل ۴۲۵۸ پایگاه و پست‌های نوروزی، خدمات زیر را ارائه کرده است:

۱. ۳ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۲۵۵ نفر از هموطنان طی ۱۴ روز گذشته از خدمات بشردوستانه و امداد و نجات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر برخوردار شده‌اند.

۲. از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در سطح کشور توسط نجات گران جمعیت هلال احمر ۲۶۸۳ مورد عملیات و خدمات امداد و نجات صورت پذیرفت و به ۲۰ هزار و ۹۴۰ نفر از آسیب دیدگان و در راه ماندگان توسط نجات گران جمعیت هلال احمر خدمات لازم امداد و نجات ارائه شده است.

۳. از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ نجات گران جمعیت هلال احمر ۱۱۹۲ مورد عملیات امداد و نجات جاده‌ای را در محورهای برون شهری به انجام رسانده و ۱۹۰ مصدوم محبوس در خودروها رهاسازی شده‌اند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از عملیات‌های امدادی هلال‌احمر، بیشترین حوادث جاده‌ای از سوی هلال‌احمر در استان‌های اصفهان، فارس و مازندران پوشش داده شده و بر اساس عملیات فنی رهاسازی انجام شده، شدیدترین تصادفات نوروزی در جاده‌های استان‌های کرمان، فارس و خراسان جنوبی رخ داده است.

۴. بیش از ۲ میلیون و ۷۱۷ هزار و۸۱۷ نفر طی ۱۴ روز گذشته به پست‌های ایمنی و سلامت سفر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مراجعه و خدمات لازم بشردوستانه را دریافت کردند که منجر به مشارکت ۳۵۵ هزار و ۳۰۰ نفر در پویش بهرفت شده است.

۵. از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ و تا ۰۹ فروردین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به ۹۳۳ هزار و ۸۹۵ نفر از هموطنان در طرح‌های هلال رحمت با (۸۱۳ هزار و ۷۳۲ نفر، پایش سلامت با ۱۰۷ هزار و ۸۰۶ نفر و نیابت ۸۰۸۷ نفر خدمات لازم داوطلبانه را ارائه کرده است.

۶. طی ۱۴ روز گذشته از طرح نوروزی ۱۴۰۳ در مراکز درمانی، توانبخشی داروخانه‌ها و مرکز حج و زیارت خدمات لازم درمانی به ۱۲۱ هزار و ۶۰۳ نفر از مراجعین خدمات لازم درمانی ارائه شده است.

در هر جای ایران که هستید و در صورت نیاز به امدادرسانی، امدادگران هلال‌احمر در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کنار شما خواهند بود. ندای امداد هلال احمر با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و امداد و نجات افراد حادثه دیده در سراسر کشور است.

کد خبر 6064240

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • این استان‌ها بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند + جزئیات
  • انجام ۲۶۸۳ عملیات و خدمات امداد و نجات از ابتدای طرح نوروزی
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس
  • هلال احمر ایلام به ۴۵ هزار نفر در طرح نوروزی خدمات ارائه داده است
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • هلال احمر ظرفیت بالایی در جذب مشارکت‌های مردمی دارد
  • آموزش فرهنگ خود امدادی به بیش از ۷ هزار نفر مسافر نوروزی در یزد
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان