Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-28@08:52:51 GMT

سانحه رانندگی مرگبار برای زائرین اربعین

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۷۴۶

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از تصادفات مرگبار در محور حمیل-سرابله و مرگ سه نفر از زوار اربعین در این حادثه خبر داد.

 

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این حادثه مرگبار حوالی ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز (پنجشنبه، 18 مهر) در محور حمیل - سرابله رخ داد.

وی افزود: بر اثر این سانحه راننده آقا و دو سرنشین دیگر خودرو شامل یک خانم و یک پسر نوجوان که اعضای یک خانواده بودند جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری تصریح کرد: بررسی همکاران ما نشان می‌داد این خانواده از زیارت کربلا و از طریق مرز مهران به کشور بازگشته بودند که اسیر این حادثه شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده انحراف به چپ خودروی تویوتا به علت خواب آلودگی علت وقوع این حادثه مرگبار بوده است.

وی گفت: در این سانحه مشکل خاصی برای رانندگان و سرنشینان دو دستگاه اتوبوس که با خودرو سواری برخورد داشتند رخ نداده و تنها تعدادی از آنها دچار جراحت‌های مختصر شدند.

حیدری یادآوری کرد: رانندگان و زائران اربعین باید توجه کنند که به هیچ عنوان در حالت خستگی و خواب آلودگی در جاده‌ها تردد نکنند، چرا که کوچکترین غفلت می‌تواند عواقل جبران ناپذیری به همراه داشته باشد..

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Fjx برچسب ها: سانحه ، رانندگی ، اربعین

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سانحه رانندگی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حادثه برخورد دو خودرو سوناتا و پژو پارس در محور جندق_معلمان حادثه بسیار تلخی را در استان سمنان رقم زد، ابراز داشت: شمار تلفات حادثه به ۹ نفر افزایش یافت.

وی ضمن بیان اینکه این دو خودرو ۱۰ سرنشین داشتند، افزود: تنها بازمانده پسربچه پنج ساله‌ای که توسط بالگرد به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافت و هم اکنون بستری است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی این حادثه خودروی پژو دیگر نیز از جاده منحرف شد، ابراز داشت: چهار سرنشین این خودرو نیز در محل حادثه درمان شدند.

کد خبر 6064106

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور نیشابور به سبزوار
  • پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی در پلدشت
  • راه‌اندازی سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر
  • سانحه رانندگی در خوشاب خراسان رضوی ۱۲ مصدوم برجای گذاشت