Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@02:55:47 GMT

نحوه دفن زباله های اردستان نامناسب است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۷۷۸

نحوه دفن زباله های اردستان نامناسب است

کاشان- فرماندار اردستان گفت: مکان کنونی دفع زباله‌های مرکز این شهرستان وضعیت مناسبی ندارد که باید موضوع به سرعت رسیدگی و از سوی شهرداری ساماندهی شود.

به گزارش قدس آنلاین؛ حمیدرضا تاملی در حاشیه بازدید از محل دفع زباله اردستان بیان کرد: درپی تماس تلفنی شهروندان و اعلام شکایت از آتش زدن زباله‌ها و انتشار دود و بوی نامتبوع در فضا، با همراهی رییس اداره حفاظت محیط زیست و شهردار از محل بازدیدی صورت گرفت و با توجه به درستی گلایه اهالی، دستور رسیدگی سریع صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیمانکار ملزم شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به انجام تعهدات جهت دفن زباله‌ها با نظارت محیط زیست اقدام کند و برخورد قانونی لازم از سوی مراجع مربوطه هم صورت گیرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست اردستان نیز در این زمینه اظهار داشت: محل دفع زباله مناسب و مورد تایید است اما نحوه دفع زباله و مدیریت آن به هیچ وجه مناسب نیست.

حسین شواخی اضافه کرد: موضوع در سال‌های گذشته چندین‌ بار با شهرداری درمیان گذاشته شده و نشست‌های گوناگونی نیز برگزار کردیم که نتیجه بخش نبوده و حتی چند بار اخطار کتبی داده شد تا کاستی های موجود را برطرف کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اصفهان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن میری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر سه شنبه در نشست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مدیران کل و اعضای شورای عالی استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در محیط زیست چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اذعان داشت: پسماند و زباله در این استان به عنوان یک معضل و چالش جدی است و متولی مدیریت پسماند و زباله در استان مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ساختار قانونی، اداره کل حفاظت محیط زیست متولی نظارت است تصریح کرد: برای مدیریت پسماند طبق برنامه و قانون باید حرکت کرد.

میری با تاکید بر اینکه پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای استان است گفت: دهیاری‌ها به دلیل کم بودن منابع، مدیریت خوبی بر این معضل ندارند و این مساله مشکلاتی را از نظر حقوقی و حقیقی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فراهم کرده است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه بین شورایعالی استان با اداره کل حفاظت محیط زیست نیز اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای افزایش مشارکت شوراها با محیط زیست منعقد شده است.

کد خبر 6086719

دیگر خبرها

  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست
  • نجات محیط زیست با آگاهی بخشی مناسب/ احیاء زمین نیاز به اراده ما دارد