Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به اینکه طی یک‌ماه اخیر روزانه ۵۰ خودرو به دلیل خواب آلودگی راننده در سطح استان دچارسانحه و واژگون شده‌اند، گفت: از زائرانی که در حال بازگشت به شهرهای خود هستند درخواست می‌شود موارد ایمنی وقوانین رانندگی را رعایت کنند.
سرهنگ رضا دولتشاهی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این آمار تصادفات بسیار نگران کننده است، گفت: درست است که همه این حوادث منجر به فوت سرنشینان نمی شود، اما این تصادفات مشکلات و چالش‌های متعددی را برای خود افراد در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دلیل عمده این حوادث خواب آلودگی راننده است ،  با توجه به گرمای هوای استان و خستگی ناشی از پیاده‌روی اربعین، زائران در زمان بازگشت بعد از اینکه کولو خودروها را روشن می کنند، ممکن است دچار خواب آلودگی شوند.
این عضو ستاد اربعین استان خوزستان افزود: از زائرانی که با خودروهای شخصی سفر کرده اند، درخواست می شود که به هیچ وجه در حالت خستگی اقدام به رانندگی نکنند.
گره ترافیکی در جاده‌های خوزستان وجود ندارد
این مقام مسئول در پلیس راه خوزستان همچنین در خصوص وضعیت راه های استان، گفت: همه مسیرهای استان شاهد تردد زائران اربعین است و با توجه به موج بازگشت آنها خوشبختانه هیچ گونه گره ترافیکی مشاهده نمی‌شود.
دولتشاهی تصریح کرد: ترافیک در جاده های منتهی به مرزهای استان پرحجم اما روان است و بازگشت زائران با همکاری همه جانبه عوامل پلیس و راهداری در حال انجام است.
رئیس پلیس راه استان همچنین در خصوص تداوم طرح ترافیکی اربعین در استان خوزستان، گفت: این طرح تا بازگشت کامل زائران ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، طرح ترافیک اربعین از روز ۱۳ مهر در استان خوزستان همزمان با تعیین محدودیت‌هایی برای تردد کامیون ها و تریلرها در مسیرهای اهواز به چذابه و اهواز به خرمشهر آغاز شده است.


منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تصادف رانندگی زائران اربعین خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: امروز ظهر در کیلومتر یک جاده کمربندی قاین بر اثر برخورد دو سواری سمند، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 12:15 دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده، برخورد کرد که دو نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر مصدوم شدند که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود