Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر چاغروندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حجم زیاد تردد خودروهای سبک و سنگین در مسیرهای مواصلاتی استان ایلام منتهی به مرز مهران مقدار مصرف سوخت وسایل نقلیه امسال بیشتر از سال گذشته بوده است.

وی یادآور شد: هم اکنون هیچ‌گونه مشکلی در جایگاه‌های سوخت استان ایلام در مسیر تردد زائران وجود ندارد و تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز ماشین‌های سبک و سنگین از قبل اندیشیده شده است تا خودروها مشکلی در زمینه سوخت نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاغروندی یادآور شد: سوخت‌رسانی در جایگاه‌های سوخت به وسایل نقلیه سبک و سنگین بدون وقفه ادامه دارد و هیچ جایگاه سوختی از مدار فعالیت خارج نشده و میزان ذخایر این جایگاه‌ها به اندازه کافی تامین شده است.

وی به آتش‌سوزی یک فقره دستگاه خودرو سواری در جایگاه سوخت بخش صالح آباد از توابع مهران اشاره کرد و افزود: این خودرو سمند به علت نقص فنی داخلی دچار آتش‌سوزی شد.

وی اضافه کرد: آتش‌سوزی این خودرو باعث شد برخی از سیستم‌های این جایگاه دچار آسیب‌دیدگی شده و در نتیجه فرآیند خدمات‌رسانی عرضه سوخت در این جایگاه مختل شد.

چاغروندی تاکید کرد: این جایگاه در مسیر زائران اربعین قرار ندارد و  خللی در روند سوخت‌رسانی زائران ایجاد نمی‌کند و جایگاه‌های سوخت واقع در مسیر اصلی مهران همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: یک تیم فنی و کارشناسی در محل این جایگاه مشغول بررسی وضعیت سیستم‌های آسیب دیده و تلاش برای راه‌اندازی مجدد این نازل هستند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام نفت مرز مهران اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،حمید خضری گفت: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر سنندج ارائه و پس از تصویب شورا و تائید فرمانداری نرخ‌های جدید اعلام شد.
وی عنوان کرد: بیشترین نرخ کرایه تاکسی مربوط به مسیرهای میدان آزادی به ویلاشهر، روستای دوشان و مسیر میدان انقلاب به نایسر، انتهای نایسر و خیابان دکل با ۱۲ هزار تومان است.
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج در ادامه اضافه کرد: کمترین میزان نرخ نیز با 7 هزار تومان مربوط به مسیرهای سطح شهر است
خضری به توزیع برچسب نرخ‌های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی اشاره کرد و افزود: رانندگان ملزم به نصب آن در معرض دید مسافران هستند.
وی در پایان تاکید کرد: شهروندان سنندجی هرگونه تخلف و دریافت پول اضافی یا هرگونه پیشنهاد و انتقاد را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۰۹۲۰۴۰ یا شماره مستقیم ۱۳۳ به بخش بازرسی و نظارت واحد تاکسیرانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سنندج
  • افزایش مصرف سوخت در استان سمنان
  • افزایش ۴۰ درصدی مصرف بنزین در ۳ سال گذشته
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • تردد بی‌سابقه بیش از ۷ میلیون زائر از مرز مهران
  • تردد ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر طی سال گذشته از مرز مهران
  • شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه مهران اجتناب کنند
  • افزایش قیمت بنزین صحت دارد؟
  • مصرف روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین
  • تأمین و توزیع ۱۴۶ همت یارانه سوخت در چهارمحال و بختیاری