Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از شکست ذوب آهن مقابل مس کرمان انتقادها در اصفهان از علیرضا منصوریان زیاد شد. همین هم باعث شده که سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در حمایت از منصوریان پیام زیر را در اینستاگرام منتشر کرد. نکته قابل توجه در خصوص آذری این است که او با وجود انتخاب به عنوان مدیرعامل فولاد همچنان درباره تیم های دیگر به خصوص تیم سابق خودش یعنی ذوب آهن اظهارنظر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

43257

کد خبر 1312213

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه فولاد خوزستان باشگاه ذوب آهن لیگ برتر نوزدهم اربعین پیاده روی اربعین سوریه ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا کربلا باشگاه پرسپولیس لبنان دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

عصر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب نشان طلا شد.

منصوریان برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • سقوط فولاد بعد از نکونام