Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سقز گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی خاری در چشم دشمن است چرا که حضور میلیون‌ها نفر زائر در این مراسم پاسخی دندان‌شکن به جریانات جنایتکار تکفیری داد.

به گزارش مشرق، ماموستا سیدحسین حسینی با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، بیانگر عشق و علاقه اهل تشیع و تسنن به امام حسین(ع) بوده و این وحدت و حرکت مردمی چشم دشمنان را کور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عالم اهل سنت: کسانی که به زیارت اعتقاد ندارند، اهل سنت نیستند

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) محبوب خداوند و پیامبرگرامی اسلام(ص) و از دیدگاه اهل‌سنت از جایگاه والایی برخوردار است، یادآور شد: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر جان خود را از دست داد و به راستی که آن واقعه تلخ انسان را ناراحت می‌کند.

امام جمعه سقز با ذکر اینکه اجتماع بزرگ اربعین حسینی خاری در چشم دشمن است، تصریح کرد: پیاده‌روی عظیم اربعین نشان می‌دهد که تمام مسلمانان پشتیبان دین اسلام و نظام بوده و دشمنان جرأت کوچک‌ترین تحرکی بر علیه ایران را ندارند چرا که همه مردم در صحنه حاضرند.

وی گفت: مسلمانان شیعه و سنی با وحدت و اتحاد در کنار یکدیگر در راهپیمایی اربعین شرکت کرده تا پیام همبستگی خود را به دشمنان برسانند.

ماموستا حسینی اتفاقات اخیر عراق را ناشی از دسیسه استکبار جهانی برای تضعیف اراده مردم و کمرنگ‌ نشان دادن اربعین حسینی دانست و یادآور شد: اجتماع بزرگ اربعین حسینی و حضور میلیون‌ها نفر زائر پاسخی دندان‌شکن به جریانات جنایتکار تکفیری داد و توطئه‌های آنان را برهم زد.

وی اظهار کرد: طبیعی است که دشمنان و پیروان شیطانی در برابر اربعین حسینی و تداوم راه حق، توطئه‌چینی کرده و هدفشان منحرف کردن جوانان، تغییر باورها، تفکر و عقاید و گرایش نسل جوان به فرهنگ غربی است اما هیچ‌ وقت قادر به تحقق اهداف خود نیستند.

امام جمعه سقز خاطرنشان کرد: دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند در عقاید، مذاهب، همبستگی و صفوف مسلمانان رخنه و شکاف ایجاد کند چرا که اتحاد و وحدت شیعه و سنی ناگسستنی است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن حسینیه اربعین زائران اربعین موکب اربعین راهپیمایی اربعین اربعین حسینی مشرق سنی شیعه عراق حسین ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند