Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@23:55:48 GMT

پیگیری جان باختن دانش آموز قمی در سالن ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۹۸۴

پیگیری جان باختن دانش آموز قمی در سالن ورزشی

قم- مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم با اشاره به جانباختن دانش آموز قمی در یکی از سالن‌های ورزشی این استان گفت: با دستور مقام قضایی این سالن پلمپ و مراحل قانونی برای بررسی ابعاد این حادثه در حال پیگیری است.

به گزارش قدس آنلاین؛ سعید معارف وند با تاکید بر اینکه ابعاد این حادثه و دلیل سقوط تیر دروازه توسط تیم های کارشناسی در حال پیگیری است، افزود: این حادثه در روز دوشنبه ۲۲ مهرماه و به دلیل سقوط دروازه روی این دانش آموز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی،‌ اظهار داشت: یکی از مدارس غیرانتفاعی به منظور برگزاری ورزش برای دانش آموزان خود، قرارداد یکساله با این سالن ورزشی داشته که این حادثه در هنگام برگزاری ورزش توسط دانش آموزان ابتدایی این مدرسه اتفاق افتاده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قوه قضاییه شکایت استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان

میثم پاریزی در آیین بازگشایی سالن هیئت تیراندازی استان کرمان که با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان، فلاحی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، حسین خانی رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان و اعضا انجام شد، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از هیئت تیراندازی استان کرمان به واسطه اقدام ارزشمندی که در بازسازی و بهسازی سالن تیراندازی انجام داده بود، قدردانی کرد و گفت: تیراندازی رشته‌ای المپیکی است که در استان با وجود تعدد شهرستان‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد این امکان را قطعاً می‌تواند فراهم کند که مسیر رشد و پیشرفت استعداد‌های نابی که در خیلی از شهرستان‌های استان و در خیلی از روستا‌ها و مناطق محروم وجود دارد، بتواند بستر و مسیرش فراهم شود تا اتفاق مثبتی رقم بخورد.

وی افزود: ما در شهرستان‌های استان معمولاً سالن تیراندازی نداریم و اگر جایی هم بوده است سالن‌هایی با شرایط خیلی خاص و کوچک است.

پاریزی تصریح کرد: تیراندازی در شهرستان‌ها محدود به رشته اهداف پروازی می‌شود که آن هم مقطعی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: بعضی جا‌ها هم اصلاً دستگاهش را ندارند و آن را با شرایطی می‌آورند و یک روز دو روز مسابقات را برگزار می‌کنند و قهرمانان مشخص می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بسیاری به شرایط ذاتی و ژنتیکی استعداد این ورزش را دارند ولی هیچ وقت بستر برای این ورزش برایشان فراهم نمی‌شود؛ چون نه سالن تیراندازی وجود دارد نه امکان خرید اسلحه را دارند.

پاریزی افزود: قطعاً تیراندازی رشته پرهزینه‌ای است و مجموعه فدراسیون دنبال این است تا در استان‌ها از ظرفیت مجموعه بچه‌های سپاه استفاده شود که این اتفاق بتواند رقم بخورد و این گستردگی مناسبی را ایجاد کند.

وی تصریح کرد: رشته تیراندازی در المپیاد استعداد‌های برتر هم انفرادی هم تیمی مدال طلا را کسب کردند که استان را ۱۲ پله صعود دادند و ما از رتبه ۲۳ کشور در المپیاد استعداد برتر کشور، پارسال رتبه یازدهم را کسب کردیم و این اتفاق می‌تواند تا رتبه هفتم و هشتم هم رقم بخورد.

پاریزی بیان داشت: در مجموع کرمان استان جوانی است که ظرفیت‌های بسیاری دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان