Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@06:23:14 GMT

تداوم ارایه خدمات به زائران در مرز شلمچه

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۹۹۵

تداوم ارایه خدمات به زائران در مرز شلمچه

آبادان - مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه گفت: ۵۰ موکب جدید در مسیر بازگشت زائران اربعین برپا شده و در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

به گزارش قدس آنلاین؛ مکی یازع اظهار داشت:  درفاصله نقطه صفر مرزی عراق تا پایانه شلمچه ۲۴ موکب و در مسیر بازگشت زائران از پایانه تا خرمشهر نیز ۲۶موکب مشغول خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از موکب‌های آبادان و خرمشهر در این شهرها اقدام به پخت غذا کرده و آن را به نقطه صفر مرزی منتقل و در بین زائران توزیع می کنند.

یازع گفت: برای زائران میان وعده نیز در نظر گرفته شده که پیش از ظهر  و بعد از ظهر توزیع می‌شود.

وی به ارائه خدمت به زائران توسط موکب‌های مستقر در مسیر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به حجم بالای زائران موکب‌ها در زمان بازگشت زائران در مرز مستقر هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پایش کیفیت ارایه خدمات در صنعت هوایی از فرودگاه مشهد

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پایش کیفیت ارایه خدمات در صنعت هوایی کشور از فرودگاه مشهد آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، رضا نخجوانی در آیین بهره برداری از طرحهای توسعه ای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار داشت: در راستای ماموریت‌های ما پروژه‌های مختلفی در سطح کشور تعریف شده که به اتمام رسیده یا در حال انجام است.

وی گفت: پایش و سنجش کیفیت ارائه خدمات همکاران در صنعت هوایی در فرودگاه مشهد انجام می‌شود که پروژه آغازین آن مجدد در دستور کار شرکت فرودگاهی کشور قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: امروز این پایش از فرودگاه مشهد آغاز شده و گسترش آن به تمام فرودگاه‌های تحت پوشش و غیر پوشش ما مانند کیش در دستور کار قرار گرفته است.

نخجوانی اضافه کرد: در زمینه ایمنی به کارگیری، راه‌اندازی، مراقبت و نگهداری دستگاه‌های ILS به منظور نشست دقیق‌تر هواپیما در فرودگاه‌های کشور بوده که در این فرودگاه و همچنین فرودگاه‌های ساری و یزد آماده بهره‌برداری است.

معاون عمرانی و ناوبری فرودگاه های کشور نیز در سخنانی با اشاره به معرفی پروژه های متعدد در جهت ارتقاء سطح ایمنی فرودگاه های کشور گفت: با راه اندازی سامانه جدید ای ال اس که پایش سنجش کیفیت محیط فرودگاهی را برعهده دارد این موضوع از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شروع خواهد شد و در سایر فرودگاه های کشور نیزبه فراخور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • سال تحویل در شلمچه برگزار می شود
  • ۲۴ ساعته شدن ارایه خدمات در گمرکات مرزی مشترک با ترکیه
  • آیین سال تحویل در یادمان شلمچه
  • هفتمین اردوی کتابخوانی در منطقه عشایری قیروکارزین
  • ارایه خدمات در گمرکات مرزی مشترک با ترکیه ۲۴ ساعته شد
  • تداوم فعالیت ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی/ استقرار قاضی کشیک در ۹ فرودگاه بزرگ کشور
  • ارائه خدمات ایستگاه‌های استقبال از زائر تا ۲۵ فروردین‌ماه
  • حدود ۱۲ هزار پزشک و پرستار در خراسان رضوی آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران
  • ارایه خدمات به دامداران در تعطیلات نوروز
  • آغاز پایش کیفیت ارایه خدمات در صنعت هوایی از فرودگاه مشهد