Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی‌اصغر چاغروندی مدیر عامل پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام گفت: با توجه به حجم زیاد تردد خودرو‌های سبک و سنگین در مسیر‌های مواصلاتی استان ایلام منتهی به مرز مهران مقدار مصرف سوخت وسایل نقلیه امسال بیشتر از سال گذشته بوده است.

او یادآور شد: هم اکنون هیچ‌گونه مشکلی در جایگاه‌های سوخت استان ایلام در مسیر تردد زائران وجود ندارد و تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز ماشین‌های سبک و سنگین از قبل اندیشیده شده است تا خودرو‌ها مشکلی در زمینه سوخت نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاغروندی یادآور شد: سوخت‌رسانی در جایگاه‌های سوخت به وسایل نقلیه سبک و سنگین بدون وقفه ادامه دارد و هیچ جایگاه سوختی از مدار فعالیت خارج نشده و میزان ذخایر این جایگاه‌ها به اندازه کافی تامین شده است.

اوبه آتش‌سوزی یک فقره دستگاه خودرو سواری در جایگاه سوخت بخش صالح آباد از توابع مهران اشاره کرد و افزود: این خودرو سمند به علت نقص فنی داخلی دچار آتش‌سوزی شد.

چاغروندی اضافه کرد: آتش‌سوزی این خودرو باعث شد برخی از سیستم‌های این جایگاه دچار آسیب‌دیدگی شده و در نتیجه فرآیند خدمات‌رسانی عرضه سوخت در این جایگاه مختل شد.

انتهای پیام/غ

افزایش مصرف سوخت در مسیرهای منتهی به مهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 98 اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر جهاد کشاورزی مهران با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم از مزارع اظهار داشت: در شهرستان مهران چهل هزار اراضی کشاورزی وجود دارد که کشاورزان مهرانی امسال پانزده هزار از این اراضی را به کاشت گندم اختصاص داده اند.   شیرخانی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در پایان فصل برداشت بیش از ۳۵  هزار تن گندم برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شود.   وی اضافه کرد: امسال بیش از ۵۰ کمباین کار برداشت را در شهرستان مهران بر عهده دارند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های برداشت شده به سه مرکز خرید در این شهرستان با قیمت مصوب تحویل دهند.   گفتنی است کار برداشت گندم از مزارع شهرستان مهران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند