Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولسی گبرد، نماینده هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از داوطلبان نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، هیلاری کلینتون را "ملکه جنگ‌طلبان" خطاب کرده و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا را متهم کرده که درصدد آسیب رساندن به اعتبار اوست.

به گزارش ایسنا، خانم کلینتون که در انتخابات دور پیش ریاست‌جمهوری، رقیب دونالد ترامپ بود و از او شکست خورد، مدعی شده که روسیه در حال "آماده کردن" یک دموکرات زن برای حضور در انتخابات سال آینده به عنوان کاندیدای حزب سوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفته است که کرملین خواهان آن است تا این فرد به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات حضور یابد و با تقسیم آرای رای‌دهندگان لیبرال به انتخاب مجدد دونالد ترامپ کمک کند.

او در اظهارنظر خود نامی از خانم گبرد نبرد اما باور عمومی بر این بود که منظورش نماینده هاوایی در مجلس نمایندگان بوده است.

به گزارش بی.بی.سی خانم گبرد که پیشتر احتمال حضور خود در انتخابات ۲۰۲۰ به عنوان کاندیدای مستقل را رد کرده، خانم کلینتون را "تجسم فساد" و "ملکه جنگ‌طلبان" خوانده است.

کلینتون در اظهارنظر خود گفته بود این فرد "مورد علاقه" روس‌هاست و آنها تعداد زیادی سایت و ربات اینترنتی و سایر راه‌های پشتیبانی از او را دارند."

گبرد در اظهارنظر تند خود از خانم کلینتون خواسته وارد کارزار انتخاباتی شده و به او گفته "پشت مهره‌هایش پنهان نشود".

گبرد یک کهنه سرباز ارتش آمریکا و کاندیدای ضد جنگ است که خواهان پایان دادن به نقش "پلیس جهان" از سوی آمریکا است.

کلینتون در انتخابات سال ۲۰۱۶ در ایالت‌های پرجمعیتی چون کالیفرنیا رای بسیار بیشتری نسبت به ترامپ کسب کرد اما با شکست در ایالت‌های کلیدی چون پنسیلوانیا، میشیگان، فلوریدا و ویسکانسین، از پیروزی نهایی بازماند.

هواداران کلینتون معتقدند حضور جیل استاین، رهبر حزب سبز به عنوان کاندیدای سوم در این انتخابات به شکست کلینتون کمک کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات آمریکا هیلاری کلینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبارنامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند