Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج گفت: در سال ۲۰۱۸ حدود ۴۶ مقالات پراستناد ارائه شده و همچنین در سال ۹۷ در مجله ISI حدود ۳۳۴ مقاله منتشر شده است.

ابوالقاسم عوض پور، معاون پزوهشی دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مقاله‌های هیئت علمی دانشگاه گفت: در سال ۹۷ در مجله ISI حدود ۳۳۴ مقاله منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوض‌پور مطرح کرد: از مهر ۹۶ تا پایان سال تحصیلی ۹۷ ،۳۳۶  مقالات ISI و علمی پژوهشی و ۱۴ مقاله علمی ترویجی هیئت علمی دانشگاه ارائه شده است.   معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج بیان کرد: در سال ۲۰۱۸ حدود ۴۶ مقالات پراستناد ارائه شده از مقالات هیئت علمی دانشگاه تعدادی از آن‌ها شاخص H بالای دارند.
وی خاطرنشان کرد: در همایش‌های بین المللی کشوری حدود ۲۷۳ مقاله  و در همایش‌های خارجی ۲۰ مقاله  ارائه شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج با اشاره سنجش مقاله‌ها اظهار کرد: شاخص سنجش مقالات در دنیا بیشتر براساس اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های است. مقالات ارائه شده بیشتر مربوط به رشته‌های تحصیلی دانشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مقالات دانشگاهی دانشگاه یاسوج مجله ISI

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • رئیس جمهور در دانشگاه لاهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد