Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر پیکان را برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر پیکان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را از ساعت 12 امروز شنبه 27 مهر در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تمرین امروز در سالن بدنسازی آغاز شد و بازیکنان پس از صحبت‌های سرمربی و گرم کردن بدن‌ها، در زمین حاضر شده و به فوتبال هدفمند روی آوردند.مرور کارهای تاکتیکی و تیمی بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

*فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم نیز آخرین بخش تمرین قرمزپوشان بود. تمرین امروز با لباس‌های جدید برگزار شد.

*سیامک نعمتی تمرینات اختصاصی خود را با کادر پزشکی و بدنساز تیم انجام داد. آدام همتی نیز به تمرینات گروهی بازگشت و مهدی ترابی هم بدون مشکل در تمرینات تیمی شرکت کرد.

*بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌ها، راهی رختکن شده و سپس برای تشکیل اردوی پیش از بازی، عازم هتل اوین شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر ورزشگاه شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی جدی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته بخاطر انجام مسابقات باشگاهی، تمرینی انجام ندادند و فقط در مجموعه پک برای دقایقی ریکاوری کردند ولی امروز تمرینات وارد فاز جدی‌تری شد.

تمرین صبح امروز تیم ملی فوتبال ایران در مجموعه تمرینی پک زیر نظر ایمر قلعه‌نویی و کادر فنی وی برگزار شد تا بازیکنان با انجام کارهای بدنسازی خودشان را آماده کنند.

ملی پوشان فوتبال ایران قرار است از ساعت 19 امشب در ورزشگاه آزادی پشت درهای بسته یک جلسه تمرینی داشته باشند و نخستین تمرین خود را در زمین چمن در اردوی جدید انجام بدهند.

گفتنی است، شاگردان امیر قلعه‌نویی فردا هم یک جلسه تمرینی دیگر انجام می‌دهند تا آماده مسابقه روز دوم فروردین‌ماه مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 شوند.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی جدی شد (عکس)
  • ملی پوشان در پک تمرین کردند
  • آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی یک روز پس از حضور ستاره فوتبال هلند
  • حضور ادگار داویدز در فوتبال برتر
  • آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • ترابی: شاید از پرسپولیس بروم
  • ترابی: فکر می‌کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد/ امیدوارم جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم
  • تازه می فهمم در چه تیمی بازی می کنم
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم