Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

با تصمیم سرمربی تیم فوتبال استقلال، علی دشتی به دلیل بی‌انضباطی حق حضور در تمرینات این تیم را نخواهد داشت و با نظر استراماچونی این بازیکن در اختیار باشگاه قرار گرفت.

به گزارش فارس این در حالی است که روز گذشته عنوان شد دشتی با هماهنگی باشگاه در تمرین استقلال حضور ندارد اما امروز وی در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف سایپا می‌رود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم عجیب و غیرمنطقی کمیته انضباطی برای استقلال

به گزارش همشهری آنلاین سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران ظهر امروز آراء کمیته انضباطی را درخصوص دیدار تیم های استقلال و سپاهان منتشر کرد که طی آن آبی ها با جریمه سنگینی روبرو شده اند.

در رأی صادره آمده است:

باشگاه استقلال به دلیل فحاشی تماشاگران و پرتاب بطری به سمت تیم حریف باید یک میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.


این رأی در شرایطی صادر شده است که به نظر می رسد کمیته انضباطی در نگارش آن دچار اشتباه شده چرا که صادر شدن چنین مبلغ هنگفتی بابت پرتاب بطری از سوی هواداران غیرمنطقی به نظر می رسد.

احتمال می رود که مقصود کمیته انضباطی از صدور این رأی، مبلغ 150 میلیون تومان بوده است ولی در نگارش رأی به جای درج عبارت "یک میلیارد و 500 میلیون ریال" از عبارت تومان استفاده شده است.

باید دید که سایت فدراسیون این رأی را ویرایش کرده و رقم منتشره را از تومان به ریال تغییر می دهد و یا اینکه آبی ها باید این مبلغ بالا و سنگین را پرداخت کنند.

کد خبر 839463 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!
  • اعلام آرا انضباطی خاطیان داربی
  • اعلام آرا انضباطی دربی
  • ابلاغیه برای پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • پرسپولیس و استقلال به کمیته انضباطی فرا خوانده شدند
  • ابلاغیه کمیته انضباطی برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال
  • استقلال با پرتاب سنگ و بطری نقره‌داغ شد
  • حکم عجیب و غیرمنطقی کمیته انضباطی برای استقلال