Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرکز فرماندهی، کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در پی واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران ایرانی در العماره عراق که عصر روز گذشته اتفاق افتاد، ۳ نفر جان‌ باختند و ۶ نفر دیگر مصدوم شدند.

هم‌اکنون امدادگران جمعیت هلال احمر پیگیری جهت انتقال مصدومان به مرز چذابه هستند. مصدومان این حادثه در حال حاضر در بیمارستان صدر العماره عراق بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی مصدومان که هلال احمر العماره به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده، به شرح زیر است:

۱- قدیر علی تیموری / اصفهان

۲- طیبه کاظمی جواری / اصفهان

۳- زهراء قیر علی / اصفهان

۴- عبد الرضا شعران / اهواز

۵- محمد حسین قرقانی

هویت ششمین مصدوم که حال نامساعدی دارد، هنوز مشخص نشده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شده است، گفت: کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طاهر درودی؛ معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اظهار کرد: تقریبا معاینات پزشکی تمام زائران انجام شده است و از نظر توانمندی جسمانی شرکت در مناسک حج ارزیابی شده‌اند.

وی افزود: بعد از معاینات این زائران مشخص شد بیماری فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی شایع‌ترین بیماری در میان زائران ایرانی است. بیش از یک هزار و 450 زائر بالای 80 سال، 92 نفر زیر 18 سال، 9 هزار و 489 نفر بین 70 تا 80 سال سن دارند.

درودی در خصوص داروهای مورد نیاز بیان کرد: زائران می‌بایست در سفر حج داروی‌هایی را که مصرف می‌کنند، با خود به همراه داشته باشند، البته حواسشان به داروهای ممنوعه باشد.

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌ احمر تصریح کرد: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، دارو و تجهیزات مورد نیاز حج را خریداری و بسته‌بندی کرده و در حال انجام امور اداری برای اعزام به مراکز درمانی هلال‌ احمر ایران در عربستان سعودی است.

صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال 87 هزار و 550 نفر در قالب 614 کاروان از اواخر اردیبهشت از 21 ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد