Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@09:40:15 GMT

آخرین وضعیت نامزدهای دموکرات انتخابات آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۲۴۳

به گزارش مهر به نقل از رویترز، جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی رسانه های غیر آمریکایی در ایالات متحده حکایت از آن دارد که «جو بایدن» در میان نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پیشتاز است.

این نظرسنجی که توسط موسسه ایپسوس و رویترز در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اکتبر (۲۵ و ۲۶ مهر) و میان یک هزار و ۱۱۶ داوطلب انجام شد و نتایج آن نشان می دهد که ۲۱ درصد دموکرات ها و مستقلین بایدن را به دیگر داوطلبان نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ترجیح می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن در نظرسنجی مشابه ماه گذشته از ۱۸ درصد محبوبیت برخوردار بود.

بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر، ۱۶ درصد دموکرات ها و مستقلین از سناتور برنی ساندرز و ۱۵ درصد نیز از سناتور الیزابت وارن حمایت می کنند.

این در حالی است که برخی نظرسنجی ها که در هفته گذشته انجام شده بود از پیشتازی سناتور الیزابت وارن در میان نامزدهای حزب دموکرات حکایت داشتند. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پس از تصویب بسته کمک 26 میلیارد دلاری به اسرائیل توسط سنای آمریکا، یک گروه ضد اسرائیلی از جمله فعالان یهودی در مقابل خانه سناتور «چاک شومر» در نیویورک تجمع کردند.
 
اعتراض‌کنندگان تی‌شرت‌هایی بر تن داشتند که روی آن نوشته شده بود «آتش بس فوری» و «فروش اسلحه به اسرائیل را متوقف کنید». شرکت کنندگان در این تظاهرات با مسدود کردن خیابان‌های نیویورک به تظاهرات خود ادامه دادند و از سناتور شومر خواستند، اقداماتی را برای جلوگیری از فروش تسلیحات به اسرائیل انجام دهد.
 
افسران اداره پلیس نیویورک (NYPD)، بیش از 100 تظاهرکننده را بازداشت کردند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌کنندگان از جمله یهودیانی که خواهان توقف حملات اسرائیل به فلسطین بودند، دیده می‌شوند که با دستبند از صحنه خارج شده‌اند.


 
اداره پلیس نیویورک اطلاعات دقیقی درباره تعداد افراد بازداشت شده به اشتراک نمی‌گذارد.

سنای آمریکا بسته کمک خارجی به ارزش 95 میلیارد دلار شامل 61 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین و 26 میلیارد دلار به اسرائیل را تصویب کرد و آن را به کاخ سفید فرستاد.
 

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی