Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@21:42:23 GMT

نکونام در نشست خبری شرکت نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۲۹۲

نکونام در نشست خبری شرکت نمی‌کند

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی تبریز حاضر نمی‌شود. تاریخ انتشار: 16:16 - 27 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۰۳۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، مدیررسانه‌ای باشگاه فولاد گفت: نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد از سوی باشگاه ماشین‌سازی در روز اربعین حسینی (ع) برنامه ریزی شده که نکونام به احترام این روز ترجیح داد در نشست خبری حاضر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به احترام و ارتباط خوب جواد نکونام با اصحاب رسانه، گفت: نکونام بابت عدم حضور در این نشست عذرخواهی کرد. نکونام علاقه‌مند بود باتوجه به همزمانی نشست خبری و اربعین حسینی، خبرنگاران عزیز هم همچون دیگر اقشار جامعه به عزاداری برای اباعبدالله حسین (ع) بپردازند.

مدیر رسانه تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: ما هم مثل تهران می‌خواستیم این نشست خبری به احترام اربعین حسینی روز گذشته باشد، ضمن اینکه کاروان فولاد و سرمربی تیم، از روز گذشته در شهر تبریز حضور دارند. امروز عصر هم تمرین دارد و بهتر بود نشست خبری همان روز جمعه برگزار می‌شد. در هر صورت نکونام در نشست خبری پس از بازی پاسخگوی اصحاب رسانه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نکونام فولاد خوزستان میزان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها

به گزارش جماران؛ فرارو نوشت: همزمان با افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان، نشست خبری اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

 نکته خبرساز این نشست خبری حذف عکس امام خمینی و جایگزین کردن عکس سید ابراهیم رئیسی است که این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • باریکن تأثیرگذار استقلال تذکر جدی گرفت
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد