Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@10:38:42 GMT

گزارش تمرین پرسپولیس؛ بازگشت آقای ستاره

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۳۷۸

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل پیکان از ساعت 12 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* تمرین امروز در سالن بدنسازی آغاز شد و بازیکنان پس از صحبت های سرمربی و گرم کردن بدن ها، در زمین حاضر شده و به فوتبال هدفمند روی آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مرور کارهای تاکتیکی و تیمی بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

* فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم نیز آخرین بخش تمرین قرمزپوشان بود. تمرین امروز با لباس های جدید برگزار شد.

* سیامک نعمتی تمرینات اختصاصی خود را با کادر پزشکی و بدنساز تیم انجام داد. آدام همتی نیز به تمرینات گروهی بازگشت و مهدی ترابی هم بدون مشکل در تمرینات تیمی شرکت کرد.

* بازیکنان بعد از سرد کردن بدن ها، راهی رختکن شده و سپس برای تشکیل اردوی پیش از بازی، عازم هتل اوین شدند.

وضعیت ترابی پس از MRI مشخص شد

19 بازیکن برای اردوی قبل از بازی با پیکان فراخوانده شدند که اسامی آنها به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، سید جلال حسینی، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه، جونیور براندائو، حسین ماهینی، احسان حسینی، امیر روستایی، مهدی عبدی، احمد نورالهی، وحید امیری، محسن ربیع خواه، سعید حسین پور، محمد نادری و علی علیپور.

سیدجلال حسینی در حالی در لیست تیمش قرار گرفته که شجاع خلیل زاده به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست. تیم پرسپولیس فردا (یکشنبه) در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه خالی آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت

به گزارش ورزش سه، یکی از مهره‌های مهم و کلیدی استقلال در نیم فصل دوم، جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان بوده است که در بازی‌های این تیم باب ثمر رساندن گل و دادن پاس گل نقش مهمی در نتایج آبی‌ها در دیدارهای گذشته داشته است. بازیکنی که با تغییر پست در سه دیدار اخیر، عملکرد بهتری را نیز از خود به نمایش گذاشته است.

پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین بود که ستاره ازبکستانی با گرفتن مرخصی چند روزه از جواد نکونام و مدیریت باشگاه، راهی امارات شد. از آنجایی که آبی‌ها در جام حذفی حضور نداشته و آخر هفته نیست مسابقه را برگزار نمی‌کنند با درخواست این بازیکن جهت سفر به دبی موافقت شد.

نکته جالب اینکه پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال شب گذشته به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

دیگر خبرها

  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو