Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جمالی نژاد روز شنبه در سفر به سمیرم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: سازمان شهرداری‌های وزارت کشور این قول را می‌دهد که در صورت که طرح آماده شده  و کارشناسان حامی این پروژه باشد به شرطی که شهرداری سمیرم هم بخش خصوصی را در اجرا مشارکت دهد.

به گفته معاون عمرانی وزیر کشور، توسعه روزآمد منطقه‌ای و شهرها نیازمند مشارکت بخش خصوصی است و در این ارتباط بخشی از وظایف شهرداری‌ها باید به بخش خصوصی واگذار و برون‌سپاری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: واقع شدن پارک تقرچه در شمال و باغ دریاچه در قلب شهر که اولی صخره ای و دومی بندآبی چند منظوره است جنبه های زیبایی شناختی و گردشگری متعددی را در بر می‌گیرد که کم نظیر خواهد بود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: پارک تقرچه و آثار تاریخی متعدد پیرامون و زیر دست آن علاوه بر اینکه جنبه باستانی دارند به علت واقع شدن در ورودی بلند و مرتفع شهر سمیرم چشم‌اندازی شگفت‌انگیز ایجاد کرده که اجرای این طرح بزرگ در رونق گردشگری و اقتصادی آن تاثیر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: مطالبه اصلی شهرداران چهار شهر و همچنین 2 شهری که بزودی به شهرستان سمیرم ملحق می‌شوند کمک های اعتباری بویژه در خصوص بافت‌های فرسوده، فضای سبز و امکانات مدیریت شهری و آتش نشانی بود.

معاون عمرانی وزیر کشور به نرخ بالای مهاجرت در سمیرم در سال‌های گذشته اشاره داشت و گفت: با فعالیت مستمر دولتمردان و توجه مردم این موضوع امروزه معکوس شده و در تعداد زیادی از روستاها شاهد مهاجرت معکوس هستیم.

جمالی نژاد با بیان اینکه شهر شدن روستاهای فتح آباد در شمال و بیده در جنوب شهرستان سمیرم بازگشت بومیان محلی را دوچندان خواهد کرد، اظهارداشت: بزودی شاهد افتتاح رسمی شهرداری‌ها و معرفی شهرداران این شهرها خواهیم بود.

وی این قول را هم داد امسال و سال آینده برای توسعه و زیباسازی بیشتر روستاها و شهرهای متعدد سمیرم قیر دولتی بیشتری به این شهرستان تخصیص داده شود.

شهرستان سمیرم با قرار گرفتن در ضلع شمالی زاگرس مرکزی و دنا با افزون بر ۱۰۰ هزار جمعیت عشایری و ثابت، شش شهر، چهار بخش و ۱۵۰ روستا و آبادی، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاجرت معکوس سمیرم مدیریت شهری اعتبار عمرانی پارک شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!