Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@08:37:00 GMT

جلد اول کتاب «پیرغلامان حسینیه ایران» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۴۳۵

جلد اول کتاب «پیرغلامان حسینیه ایران» منتشر شد

به گزارش ایکنا از یزد، جلد اول کتاب پیرغلامان حسینیه ایران شامل خاطرات حاج حسین برزگر، مسئول هیئت خلف باغ یزد با خاطراتی از دوران تبعید آیت الله فاضل لنکرانی به یزد، اولین سخنرانی آیت الله وحید خراسانی در حسینیه پشت باغ، خاطراتی از آشیخ غلامرضا یزدی، سومین شهید محراب و ...توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنوان این کتاب «نمک گیر» است که به کوشش زهرا عوض بخش و محمدعلی جعفری و با حمایت دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران منتشر شده است.

سیدحسن حسینی، مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران با اشاره به اینکه به منظور مستندسازی خاطرات و گفتگوهای پیرغلامان حسینی، برنامه ریزی برای انتشار مجموعه کتاب‌های پیرغلامان حسینیه ایران انجام شده اظهار کرد: امیدواریم با همراهی مسئولان و حمایت آنها، کتاب سایر پیرغلامان یزد به عنوان حسینیه ایران نیز منتشر شود.

وی از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب نمک گیر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان کرد: دبیرخانه یزد حسینیه ایران نسبت به مستندسازی خاطرات پیرغلامان اهتمام جدی دارد و این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد پیرغلامان حسینی یزد حسینیه ایران سیدحسن حسینی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد

 «عالیجناب بو»، رمان کوتاهی مبتنی بر دیالوگ است و تمام جزئیات در خلال گفت‌وگوی شخصیت اصلی با دیگران برای خواننده روشن می‌شود. یکی از نکات مهمی که نویسنده سعی داشته است تا با زبان طنز و کنایه برای مخاطب آشکار کند وضعیت مشاغل سخت و توانفرساست و همچنین، نحوه نگرش ما به صاحبان این مشاغل.

در معرفی داستان این کتاب آمده است: «بویی شما را تعقیب می‌کند. بویی که پیدا نیست از عصر دایناسورها باقی مانده، یا از همین نزدیکی می‌آید. بوکِشان باید دنبال بو برویم تا عالیجناب را بشناسیم. عالیجنابی که زندگی و تاریخ و دودمان ما را به بازی گرفته، با داستان از پی عالیجناب بو بیایید.».

محمدرضا یوسفی، نویسنده این اثر از نویسندگان باسابقه ادبیات کودک و نوجوان ایران است. اولین اثر داستانی او «سال تحویل شد» بود که در سال ۱۳۵۷ منتشر شد. یوسفی علاوه‌بر داستان‌نویسی برای کودکان و نوجوانان، به نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی نیز مشغول است؛ اما فعالیت‌های اصلی او نویسندگی برای کودکان است. تا کنون بیش از ۲۰۰ اثر از او منتشر شده است که عناوین برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: مجموعه ۱۲ جلدی «قصه‌ای نو از افسانه»، «وقت قصه من را صدا کن»، «داستانک‌های شاهنامه»، «گرگ‌ها گریه نمی‌کنند» و «ستاره‌ای به نام غول».

کتاب «عالیجناب بو» اثر محمدرضا یوسفی با تصویرگری شیرین فتح‌الهی در ۱۲۸ صفحه مصور و به بهای صد هزار تومان، برای مخاطبان ۱۱ سال به بالا از سوی کتاب‌های مهتاب (کودک و نوجوان انتشارات محراب قلم) منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!