Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@14:07:18 GMT

⁨مراسم جاماندگان اربعین⁩ در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۴۷۰

⁨مراسم جاماندگان اربعین⁩ در تبریز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد

مدیر فنی پروژه بین‌المللی زائر کارت اربعین از راه‌اندازی مرکز کل پشتیبانی زائر کارت ایران در نوش آباد؛ شهر آیین‌های عاشورایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، سرهنگ محمدجواد فائض‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه آیبن افتتاح دفتر مرکز کل پشتیبانی زائر کارت ایران در نوش‌آباد اظهار داشت: این مرکز در تمام طول سال با همکاری بانک‌ عامل گردشگری صدور زائر کارت را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به مانیتورینگ دفاتر نمایندگی صدور زائر کارت و گذرنامه زیارتی و رفع مشکلات این حوزه در مرکز کل پشتیبانی زائر کارت ایران افزود: سرویس دهنده‌هایی از فروشگاه‌ها و اصناف مختلف نیز در منطقه کاشان و آران و بیدگل به‌ویژه شهر نوش‌آباد به دارندگان زائرکارت در خرید کالا و اجناس تخفیف می‌دهند که این تخفیفات در صندوق ذخیره اربعین زائر کارت پس‌انداز می‌شود تا مشتری با دریافت متمرکز تمامی تخفیفات خود را نزدیک اربعین به واحد ریال یا دینار عراق از مرکز پشتیبانی زائر کارت دریافت کند در حالی که 90 درصد شهروندان از محل تخفیف زائر کارت اربعین دینار عراق را ثبت نام کرده‌اند.

معاون فناوری اطلاعات کمیته تسهیلات و خدمات اربعین، هماهنگی و تعامل با دفاتر پیشخوان کل کشور و امضای تفاهم‌نامه با این دفاتر برای مراجعه شهروندان و هموطنان به آنها و صدور زائر کارت را تاکید کرد و گفت: هر زائری با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت می‌تواند گذرنامه را رزرور و زائر کارت خود را نیز پس از صدور دریافت کند.

فائض‌پور با تاکید بر اینکه برای نخستین بار رزرو گذرنامه زیارتی نیز در مرکز پشتیبانی زایر کارت ایران انجام می‌شود ابراز داشت: زائر عتبات عالیات در هنگام ثبت نام زائرکارت دریافت گذرنامه زیارتی خود را نیز اعلام می‌کند که پس از صدور زائر کارت و نخستین خرید با تخفیفات از سرویس دهنده‌‌های اصناف و سبز شدن کیو آر کد پشت زائر کارت می‌تواند گذرنامه خود را نیز رایگان دریافت کند.

وی با بیان اینکه تا کنون 20 هزار گذرنامه و 12 هزار زائر کارت از طریق دفاتر نمایندگی موکب هوشمند حاج قاسم و ابومهدی در منطقه کاشان و آران و دو هزار زائر کارت برای استان‌های دیگر صادر شده است، تصریح کرد: 70دستگاه کارت خوان در فروشگاه‌های مختلف شهر نوش‌آباد برای ارائه تخفیف به دارندگان زایر کارت در هنگام خرید فعال است.

مدیر موکب هوشمند حاج قاسم و ابومهدی نوش‌آباد با اشاره به اینکه سه هزار نفر تا کنون برای گذرنامه رزرور در سامانه ثبت نام کرده‌اند،  گفت: مرکز پشتیبانی زائر کارت ایران در شهر نوش‌آباد آمادگی تمام و کمال در رفع مشکلات صف انبوه گذرنامه و هزینه زیارت اربعین دارد تا  آرزوی همه مشتاقان و عاشقان زیارت سیدالشهدا را با کمترین هزینه و آسان‌ترین راه برآورده کند.

مسئولان زمینه مشارکت بیشتر مردم در خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی را فراهم کنند

سرهنگ فائض‌پور خاطرنشان کرد: به طور قطع و یقین هر فروشنده‌ عضو باشگاه مشتریان موکب اربعین با ارائه تخفیف خرید به دارندگان زائر کارت در پاداش و اجر عظیم زیارت سیدالشهدا و سفر کربلا شریک خواهند بود و باقیات الصالحاتی ماندگار برای آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد