Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه قطر که به دور از رسانه‌ها به ترکیه سفر کرده بود، از گفتگو درباره شرایط سوریه و منطقه در دیدار با رئیس جمهور ترکیه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، محمد بن عبد الرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر روز جمعه به دور از چشم رسانه‌ها به ترکیه سفر کرد. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نیز در کاخ هوبر در شهر استانبول میزبان او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز (شنبه) درباره این سفر توییت کرد: از سفر به استانبول و دیدارم با رجب طبی اردوغان، رئیس جمهور ترکیه خرسندم. در دیدار با اردوغان درباره آخرین تحولات سوریه و منطقه گفت‌وگو کردیم.

سفر این وزیر قطری به ترکیه در حالی انجام شد که آنکارا از سوی کشورهای عربی و جامعه جهانی به دلیل حمله به شمال سوریه با انتقادات شدیدی مواجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر خارجه قطر رجب طیب اردوغان حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است

آفتاب‌‌نیوز :

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (سه‌شنبه) بار دیگر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به آدولف هیتلر تشبیه کرد.

اردوغان در گفتگو با خبرنگاران حین پرواز بازگشت از عراق، گفت: اشغال غزه توسط اسرائیل، در‌ها را برای دیگر عملیات‌های اشغالگران باز می‌کند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، وی در این‌باره توضیح داد: اشغال غزه، به تروریست‌های اسرائیلی اجازه می‌دهد در غزه مستقر شوند و اسرائیل را تهاجمی‌تر می‌کند.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: اسرائیل نباید اجازه اشغال مجدد غزه را داشته باشد و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

طبق این گزارش، اردوغان ضمن تکذیب انتقال مقر جنبش حماس به خارج از قطر، تصریح کرد: نتانیاهو مانند هیتلر است و متحدان اسرائیل از عدالت فرار نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • فصل جدید ترکیه-حماس؟