Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:30:39 GMT

تردد ۲۷ هزار دستگاه اتوبوس در مهران

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۵۲۷

تردد ۲۷ هزار دستگاه اتوبوس در مهران

رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام ظهر امروز گفت: از ابتدای ما صفر تا کنون حدود یک میلیون نفر با اتوبوس به شهر مهران وارد یا خارج شده‌اند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل راهداری استان، خوشبختانه تاکنون مشکلی به لحاظ تامین اتوبوس نداشته‌ایم و بیشترین تردد اتوبوس‌ها به شهر مهران از شهرهای تهران، اصفهان و خراسان رضوی بوده و بیشترین خروج‌ها هم به مقصد این شهرها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: پایانه مسافربری برکت در مسیر پایانه مرزی مهران مرکز سوار و پیاده شدن مسافران است و زائران عزیز از این مکان برای سفر به شهرهای خود استفاده کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اتوبوس پایانه مرزی مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه در آیین افتتاح پروژه تونل شماره (۱) در مسیر ایلام - مهران، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تقارن این ماه با بهار طبیعت، گفت: امیدواریم همه کسانی که از این مسیر استفاده می‌کنند سفری ایمن، راحت و سالم داشته باشد.

وی افزود: کار این تونل به طول ۸۴۴ متر از سال ۹۸ آغاز شده است که ۸۱ درصد اعتبارات تخصیص یافته برای انجام پروژه، در دولت سیزدهم تامین شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: هدف از اجرای این تونل، حذف نقاط حادثه‌خیز و تسهیل در تردد مسافرین و نیز زوار عتبات عالیات است‌.

بهرام‌نیا ادامه داد: یکی از مطالبات اصلی مردم و زوار اربعین حسینی، چهار خطه‌کردن مسیر تردد زوار از چرداول (مدخل ورودی استان) تا مهران بوده است که در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این امر شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای تونل شماره (۱) اربعین، ۲۲۴ میلیارد تومان و برای تونل شماره (۲)، ۲۳۵ میلیارد تومان و در مجموع ۴۵۹ میلیارد تومان برای تونل شماره (۱) و (۲) اربعین هزینه شده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات این بخش از محل اعتبارات ملی، استانی و اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری و بخشی هم از اعتبارات اربعین بوده است.

استاندار ایلام گفت: از ورودی استان (محور شباب) تونل‌های زیادی وجود دارد که در حال طراحی است که طبق زمانبندی ظرف چند سال آینده، کل مسیر و محورهای مواصلاتی ورودی استان چهارخطه شود. همچنین مسیر اندیمشک - دهلران - مهران نیز در حال فعالیت عمرانی جاده‌سازی و چهارخطه در دست ساخت و اقدام می‌باشد.

بهرام‌نیا تصریح کرد: پنج هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم در حوزه راه‌ها و زیرساخت‌های اربعین منتهی به مرز مهران در استان هزینه شده است.

براساس این گزارش، دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام از همه دست‌اندرکاران، پیمانکاران و مجموعه معاونت عمرانی استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان که در راستای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن این پروژه تلاش نمودند تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6057515

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سمند در نزدیکی سه راهی چم آب مهران
  • تونل شماره ۱ راه کربلا در مسیر ایلام - مهران زیربار ترافیک رفت
  • ۲ هزار دستگاه اتوبوس مسافربری روزانه ثبت ساعت می شوند
  • اولین جزئیات از تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام به مهران | ببینید
  •  تونل شماره ۱ راه کربلا در مسیر ایلام - مهران زیربار ترافیک رفت
  • تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید
  • تونل اول راه کربلا زیر بار ترافیک رفت
  • ۳۳ نوروزگاه در استان مرکزی پیش بینی شد
  • افزایش مصدومان حادثه اتوبوس در پاکدشت به ۳۰ نفر
  • بازگشایی مرز تجاری مهران