Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز، سامانه فروش الکترونیکی بلیت تماشای دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان از سری رقابت‌های هفته هفتم لیگ‌برتر در دسترس قرار گرفت و هواداران عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس t-varzesh.ir  نسبت به تهیه بلیت این بازی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است هواداران پس از ثبت نهایی خرید بلیت الکترونیکی، می‌توانند ( بدون نیاز به چاپ بلیت) صرفا" با همراه داشتن کارت ملی وارد استادیوم بنیان‌دیزل شوند.هواداران در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند خرید بلیت، می‌توانند با گروه پشتیبانی به شماره 04135574712 تماس حاصل کنند.

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولادخوزستان در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ‌برتر از ساعت ۱۶ - فردا - یکشنبه ۲۸ مهر- در استادیوم بنیان دیزل برگزار می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان