Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:30:35 GMT

کنایه جالب والورده به مبهم بودن تاریخ ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۶۸۳

کنایه جالب والورده به مبهم بودن تاریخ ال کلاسیکو

ارنستو والورده سرمربی بارسا پس از برتری پرگل تیمش در زمین ایبار به تمجید از دی یونگ و نیز مثلث تهاجمی MSG پرداخت و به تعویق ال کلاسیکو کنایه زد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که پس از برتری 4-0 خانگی بر سویا به وقفه بازی های ملی رفته بود، امروز در زمین ایبار نیز با سه گل پیروز شد و موقتا بالاتر از رئال به صدر جدول رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم بازی امروز درخشش مسی، سوارز و گریزمان در خط حمله آبی اناری ها بود.

 

 

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« زمانی کاپاروس می گفت رفتن به نوکمپ مثل رفتن به دندانپزشکی است و درد و رنجش حتمی و باید بگویم که بازی در زمین ایبار نیز همین انداره سخت است. ایبار در زمین خودش فشار زیادی وارد می کند و برای پیروزی باید بسیار هوشیار بود. در دفاع باید مراقب ارسال های مدافعان کناری شان و نفودهای سریع مهاجمان این تیم می بودیم. اینجا هر تیمی رنج می کشد و ما هم شرایط مشابهی امروز داشتیم.»

 

والورده ادامه داد:« ما باید ضمن مهار حملات ایبار، روی ضدحملات ضربه می زدیم و پس از اینکه آنها چند موقعیت را از دست دادند، از آشفتگی شان نهایت استفاده را بردیم. باید خونسرد عمل می کردیم و اینچنین توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم و با زدن دو گل دیگر کار را تمام کردیم.»

 

 

 

 

دی یونگ:« او شروع فوق العاده ای در این فصل داشته و امروز نشان داد که با کیفیت و توانایی هایی که دارد، به ما کمک فراوانی خواهد کرد. دی یونگ چه در دفاع و چه در حمله بازیکن موثری است و حالا همه اهمیت او را درک کرده اند. دی یونگ توقف ناپذیر است.»

 

مثلث MSG:« مثلث مسی، سوارز و گریزمان با گذشت زمان و انجام بازی های بیشتر هماهنگ تر خواهد شد. بازیکنان بزرگ همیشه به راحتی باهم هماهنگ می شوند. امروز عالی کار کردند. هم گل زدند و هم پاس گل دادند و توازن بازی را به سود ما تغییر دادند.»

 

 

 

 

تعویق ال کلاسیکو:« امیدوارم که این بازی قبل از پایان دور رفت لالیگا یا پیش از اتمام فصل برگزار شود. این روزها مُد است طرف های سیاسی با هم به توافق نرسند ولی امیدوارم فوتبالی ها بتوانند یک تاریخ مشخص برای ال کلاسیکو را معین کنند.»

ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا فرانکی دی یونگ لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا فرانکی دی یونگ لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم

مدافع 17 ساله بارسلونا می‌گوید باید به بازی مقابل رئال مادرید به چشم مهم‌ترین بازی فصل‌مان نگاه کنیم.

طرفداری | یکشنبه آینده، بارسلونا در دیداری حساس و حیاتی از رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رقیب سنتی خود رئال مادرید خواهد رفت.

این بازی برای پائو کوبارسی، مدافع جوان بارسلونا، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود چرا که او برای اولین بار در ال‌کلاسیکو به میدان خواهد رفت. با توجه به عملکرد درخشان کوبارسی، حضور او در ترکیب اصلی بارسلونا در قلب خط دفاعی این تیم تقریباً قطعی است. این مدافع جوان و آینده‌دار اسپانیایی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه بارسلونا از بازی در ال‌کلاسیکو گفته و آن را رویای خود از بچگی می‌داند.

باید با تمام قدرت به مصاف رئال مادرید برویم

پائو کوبارسی در مورد بازی مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو می‌گوید:

از بچگی آرزوی حضور در این بازی‌ها را داشتم، چرا که این بازی‌ها برای باشگاهی که عاشقش هستم، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و در این دیدار خاص، کسب سه امتیاز از اهمیت دوچندان برخوردار خواهد بود.

کوبارسی در ادامه صحبت‌های خود تأکید کرد که بارسلونا باید با تمام قوا به مصاف رئال مادرید برود و این بازی را به عنوان مهم‌ترین بازی فصل در نظر بگیرد. او در این خصوص افزود:

باید به این بازی مانند مهم‌ترین بازی فصل نگاه کنیم. این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص خواهد کرد. باید با تمام قدرت به میدان برویم و 200 درصد توانمان را در این بازی به کار بگیریم و تلاش کنیم تا نتیجه‌ای مثبت کسب کنیم.

حرکت رو به جلو پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا

این مدافع جوان در ادامه به شکست اخیر بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و افزود:

ما از یک شکست سخت در لیگ قهرمانان اروپا می‌آییم، اما باید تمرکز خود را به طور کامل به لالیگا معطوف کنیم، چراکه این تنها تورنمنت باقی‌مانده برای ما در این فصل است. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در برنابئو به پیروزی برسیم.

کوبارسی در ادامه صحبت‌های خود به اهمیت کسب پیروزی در برابر رئال مادرید اشاره کرد و گفت:

کسب پیروزی در این بازی می‌تواند فاصله ما را با رئال مادرید به 5 امتیاز کاهش دهد و برای آنها ایجاد چالش کند. اگر آنها در این بازی نتیجه نگیرند و ما پیروز شویم، به آنها نزدیک‌تر و نزدیک‌تر خواهیم شد.

در پایان، کوبارسی در خصوص احساس خود از بازی کردن برای بارسلونا در سنین پایین گفت:

از عملکردم در این سال‌ها احساس غرور و رضایت می‌کنم. اگر فرصت بازی داشته باشم، تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم کمک کنم و همیشه 200 درصد توان خودم را به کار خواهم گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم
  • کنایه جالب همراه وزیر امورخارجه در نیویورک به یک خبرنگار
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی