Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پدر آرمان غیاثی با بیان این مطلب افزود: روند درمانی فرزندم به خوبی پیش‌می‌رود و "آرمان" با وجود شدت حادثه وضعیت جسمانی مطلوبی دارد و توانسته بهبودی نسبی پیدا کند که جا دارد از پزشکان بیمارستان الزهرا تشکر کنم.

وی با گلایه از اظهار بی اطلاعی مسئولان هیات کوهنوردی در خصوص برگزاری مسابقات صخره نوردی گفت: در پیگیری‌ها، این هیات از برگزاری این مسابقات در شهر فولاد شهر با حضور صخره نوردانی از استان‌های کشور اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند در صورتیکه پیش از برگزاری، تبلیغات گسترده‌ای از این مسابقات در فولادشهر انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این درحالیست که 31 مربی و سرمربی با مدرک فدراسیون این رشته در این مسابقه حضور داشتند و بر روند برگزاری آن نظارت می کردند.

غیاثی فعالیت آرمان را در این رشته ورزشی یکسال بیان کرد و افزود: زمان طرح شکایت از هیات کوهنوردی با پیگیری وکیل 15 روز طول کشید و محرز شده که هیات در جریان برگزاری این مسابقه بوده است.

29 شهریور امسال آرمان غیاثی 8 ساله بر اثر سقوط در حین مسابقه صخره نوردی در باشگاهی در فولادشهر از توابع شهرستان لنجان در غرب اصفهان، صدمه جدی دید و در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان بیمارستان پدر تبلیغات صخره نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است

کمال نوراله زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته استان به ۶۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر را آقایان و ۱۹ هزار و ۶۵۳ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه به ترتیب رشته‌های ورزشی فوتبال، ورزش همگانی و والیبال بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آشنایی با نقش فعالیت بدنی مستمر و منظم، کارگاه آشنایی با روش‌های اصلاح سبک زندگی، کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اسکلتی عضلانی زنان شاغل در محیط کار، کارگاه احیای قلبی، کمک‌های اولیه و تغذیه ورزشی، کارگاه روانشناسی ورزشی، کارگاه " آگاه سازی و پیشگیری از بیماری‌های شایع زنان" و با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در اردبیل برگزار شد.

رییس هیات پزشکی – ورزشی استان اردبیل با بیان اینکه کمیته مسابقات این هیات با کادر مجرب پزشکی و ورزشی بیش از دو هزار ساعت مسابقات مختلف را پوشش پزشکی داده است، افزود: این کمیته یک هزار و ۵۵۰ ساعت مسابقات در بخش آقایان و ۴۵۰ ساعت مسابقات در بخش بانوان را پوشش پزشکی داده است.

نوراله زاده کمیته توانبخشی این هیات را یادآور شد و بیان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ جلسه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی به ۷۸۰ ورزشکار در مرکز فیزیوتراپی هیأت پزشکی ورزشی استان برای بانوان و آقایان ورزش ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در بخش عملکرد ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی تعداد بازرسی‌های ادواری از ۱۴۵ باشگاه انجام شده و در راستای اجرای این طرح ۲۵ باشگاه اخطار پلمب و سه باشگاه نیز پلمب شده‌اند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل از تعامل مناسب مسئولان و بازرسان امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای پیشبرد اهداف ستاد نظارت خبر داد و اظهار کرد: کمیته تغذیه و روان شناسی با ارائه خدمات مشاور تغذیه به ۲۰۰ نفر از ورزشکاران و ارائه خدمات مشاوره روان شناسی به ۱۸۰ نفر از ورزشکاران استان اردبیل در این حوزه نیز موفق عمل کرده است.

نوراله زاده از صدور یک هزار و ۳۵۰ گواهی صحت، سلامت و معاینات ورزشی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۹ نفر از ورزشکاران آسیب دیده به فدراسیون پزشکی ورزشی برای ادامه درمان معرفی شدند.

کد خبر 6081551

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته