Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:38:11 GMT

یک‌کتی شجاعیان برای تکمیل جشن صعود(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۸۷۳

داریوش شجاعیان بعد از باز کردن دروازه فجرسپاسی شادی گل جالبی را انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان یکی از بازیکنان بامزه استقلال محسوب می‌شود؛ او که همواره در بین استقلال به بمب روحیه معروف بوده و با شوخی و خنده‌های خود سعی کرده روحیه تیم را بالا ببرد، معمولا برای شادی گل‌هایش نیز برنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعیان در بازی گذشته استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بعد از این گل هم یک شادی از پیش مشخص شده را به نمایش گذاشت. او و محمد دانشگر که از قبل برای این شادی برنامه ریزی کرده بود، بعد از آنکه روی ریباند شوت مرتضی تبریزی توانست با یک بغل پا تور دروازه فجر را به لرزه در بیاورد، منتظر مدافع هم تیمی‌اش شد تا به او برسد و همراه یکدیگر چند ثانیه اصطلاحا «یک کتی» راه بروند. در این نوع راه رفتن که به تبعیت از آن چند شخصیت کارتونی نیز ساخته شده، فرد یک شانه را هنگام حرکت کردن جلوتر می‌برد و اتفاق جالبی را رقم می‌زند.


شجاعیان بعد از گلزنی مقابل فجرسپاسی همراه با دانشگر این نوع شادی گل را انجام داد تا خوشحالی‌اش بابت صعود استقلال به دور بعدی و به ثبت رسیدن یک برد دیگر را نشان بدهد. این نوع شادی از روز پنجشنبه در فضای مجازی بسیار مورد استقبال هواداران آبی قرار گرفته است.

 

 

 

داریوش شجاعیان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داریوش شجاعیان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم

برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم

دیگر خبرها

  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • پاس گل رونالدینیویی داریوش شجاعیان برابر پیکان / فیلم
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)