Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، هفته هفتم لیگ نوزدهم فردا آغاز می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس نیز میزبان پیکان خواهد بود. این دیدار که تقابل دو تیم پایتخت نشین است، از جنبه های مختلف برای پرسپولیسی ها اهمیت دارد و آن‌ها امیدوارند مهاجمان‌شان در مقابل پیکان روند گلزنی خود را آغاز کنند.

 

براندائو جونیور مهاجم شماره 7 تیم پرسپولیس نیز با انگیزه بالا تمرینات اخیر را دنبال کرده و آماده استارت گلزنی هایش از هفته هفتم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونیور در مصاحبه اخیر خود از انگیزه بالا برای گل زدن با پیراهن پرسپولیس گفت و همچنین اعلام کرد که پدرش نیز بازی های او را دنبال کرده و برای گل اول لحظه شماری می‌کند.

 

در سال های اخیر بازیکنانی که میراث‌دار پیراهن علی پروین بودند، به نوعی با بدیمنی مواجه می‌شدند اما درخشش سروش رفیعی با پیراهن شماره 7 باعث شد تا این طلسم شکسته شود. حالا باید دید آیا براندائو نیز می‌تواند شرایط خود را تغییر دهد یا نه؟

 

ناکامی او در گلزنی باعث شده تا برخی از هواداران پرسپولیس خواستار خرید مهاجم جدید از سوی باشگاه شوند و همین موضوع سبب شده تا مهاجم برزیلی سرخپوشان انگیزه بیشتری برای اثبات توانایی هایش پیدا کند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: لیگ پرسپولیس علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند