Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پزشک جراحی که فک خرد شده یک دختر نوجوان را ترمیم کرده است آن را بدترین جراحتی که در یک کودک و خارج از مناطق جنگی دیده، توصیف کرده است. فک امیلی اکلز ۱۵ ساله اهل شفیلد در شمال انگلستان، در جریان یک حادثه اسب‌سواری در ماه اوت طوری آسیب دید که فقط یک سانتی‌متر از پوست صورتش بخش بزرگی از فک را به صورت او نگه داشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ریکاردو محمد علی، جراح با استفاده از سه صفحه تیتانیوم و بیش از ۱۶۰ بخیه صورت امیلی را بازسازی کرد.  امیلی پس از جراحی درخواست کرده که به پزشک معالجش نشان شوالیه اعطا شود.

فک امیلی چطور شکست؟

اسب امیلی از صدای اگزوز یک خودرو ترسید و رم کرد. وقتی اسب چهارنعل در یک جاده روستایی می‌تاخت، پای امیلی از رکاب اسب در رفت و او به یک طرف اسب افتاد. آنجا بود که سرش با یک تیرک چوبی کنار جاده برخورد کرد و فکش خرد شد. امیلی را در حالی که خودش بقایای خرد شده پایین صورتش را در دستانش گرفته بود به بیمارستان رساندند.

جراحی دکتر محمد علی برای بازسازی چهره امیلی که بیش از پنج ساعت طول کشید به قدری خوب پیش رفت که این نوجوان یک ماه پس از حادثه توانسته با بازگشایی مدرسه‌ها به سر کلاس درس برود.

منبع: بی بی سی فارسی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جالبترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر

در کوچه تهرانی نژاد مرعشی واقع در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۴ شهر تهران یک خانه قدیمی وجود دارد که به گفته شهروند خبرنگار ما این عمارت به زمان قاجار باز می‌گردد و تاریخی است. اما این خانه بسیار قدیمی و در حال فرسوده شدن است و از سوی دیگر اقدام به تخریب آن کرده اند.

این موضوع دغدغه ساکنان این منطقه شده و با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان شهری درخواست نگهداری و بازسازی این خانه تاریخی را کردند.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نمایی از سردر عمارت عالی قاپو قزوین در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شرم از بدن
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد