Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@08:51:10 GMT

دلیل اخراج دشتی از استقلال چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۹۴۹

آفتاب‌‌نیوز :

علی دشتی که نخستین سال حضورش در استقلال را سپری می‌کند، طی ماه‌های اخیر بیشتر از آنکه از نظر بازی کردن و مسائل فنی مورد توجه قرار بگیرد و با درخشش خود برای آبی‌ها موثر ظاهر شود، درگیر مسائل حاشیه‌ای شده و بارها تذکر سرمربی ایتالیایی را مقابل حرکات‌اش دیده است.

در حالی که در گذشته اخباری مبنی بر درگیری دشتی در تمرینات استقلال با بازیکنانی همچون فرشید اسماعیلی و میلیچ عنوان شده و اخطار آندره‌آ استراماچونی را به همراه داشته، اما امروز این سرمربی تصمیم قطعی خود را درباره دشتی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال ظهر امروز در اطلاعیه‌ای کوتاه اعلام کرد: «با تصمیم سرمربی تیم فوتبال استقلال، علی دشتی به دلیل بی‌انضباطی حق حضور در تمرینات این تیم را نخواهد داشت و با نظر استراماچونی این بازیکن در اختیار باشگاه قرار گرفت.»

علی دشتی در حالی با تصمیم استراماچونی اخراج و از حضور در تمرینات منع شده که از ابتدای فصل تاکنون فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکرده و ۴ بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود.

اما دلیل اخراج دشتی از استقلال چه بود؟ این بازیکن بخاطر اینکه مبلغ پیش پرداخت خود را به صورت کامل دریافت نکرده، روز گذشته بدون هماهنگی با مسؤولان باشگاه، در تمرین آبی‌ها شرکت نکرده و امروز هم با وجود حضور در محل تمرین استقلال، در تمرین شرکت نکرده و در گوشه‌ای نظاره‌گر تمرین دیگر بازیکنان بوده است.

در حالی که عدم پرداخت پیش قرارداد برای چند بازیکن دیگر استقلال نیز اتفاق افتاده، اما دشتی چنین تصمیمی گرفته و استراماچونی نیز که در گذشته چندین بار به خاطر رفتارهای او اخطار داده بود، این بار تصمیم گرفت برای جلوگیری از برهم خوردن نظم تیمی دشتی را دراختیار باشگاه قرار دهد.

استراماچونی در شرایطی چنین تصمیمی گرفته که تیم او از نظر فنی با یک برد در لیگ برتر و دو پیروزی پیاپی در جام حذفی انگیزه مضاعفی پیدا کرده و این سرمربی ایتالیایی قصد دارد با ایجاد نظم و انضباط بیشتر، شاگردان خود را در شرایط روحی خوبی راهی ادامه بازی‌های لیگ برتر کند.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی دشتی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده و حالا به نظر می‌رسد ایده علی خطیر برای تیمداری در فوتبال زنان در آستانه اجرایی‌شدن قرار گرفته و با مشخص‌شدن مالکیت جدید، منابع مالی لازم در این زمینه هم قرار است تامین شود. البته که بحث تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان، از مدت‌ها پیش مطرح شده بود، اما در ماه‌های اخیر مورد توجه مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته بود و مسکوت‌ماندن آن‌هم به‌واسطه مشکلات مالی بود.

به گزارش ورزش سه، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان حدود 4 ماه دیگر از اواسط شهریورماه آغاز خواهد شد و مدیران باشگاه استقلال با توجه به توصیه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیمداری فوتبال زنان و البته احتمال الزامی‌شدن آن از سال آینده، به دنبال فعالیت در این رشته هستند و رایزنی‌های نهایی برای آغاز پروژه تیمداری در فوتبال زنان در حال انجام است و با وجود آنکه بحث احتمال حضور استقلال در لیگ دسته دوم فوتبال زنان مطرح بود، اما آبی‌ها به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری هستند.

مدیران باشگاه استقلال در شرایطی رایزنی‌های خود برای خرید امتیاز لیگ برتری را آغاز کرده‌اند که آن‌ها در تلاش هستند تا تیمی پرستاره را برای حضور در فوتبال زنان آماده کنند. در این زمینه، خبرهای ضدونقیض و جالب‌توجهی به میان آمده و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، حضور مرضیه جعفری، پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران با کسب 10 قهرمانی در کسوت سرمربی تیم فوتبال زنان استقلال تهران است؛ آن‌هم در حالی‌که جعفری هیچ‌گاه در لیگ برتر هدایت تیمی جز خاتون را نپذیرفته است!


مرضیه جعفری در مصاحبه اخیرش صراحتاً از علاقه‌اش به تیم استقلال پرده برداشت و در چند نوبت هم برای آبی‌پوشان پایتخت و شاگردان جواد نکونام در فصل جاری آرزوی کسب عنوان قهرمانی را کرده بود. بدون‌شک تیمداری استقلال در فوتبال زنان و انتخاب مرضیه جعفری به عنوان سرمربی، اتفاقی فوق‌العاده جذاب محسوب می‌شود و به اصطلاح آبی‌ها در آغاز راه می‌توانند بمبی بزرگ را منفجر کنند.

باید دید در حالی‌که بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها هم داغ است، بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری، با حضور مالک جدید، طلسم عدم حضور استقلال در فوتبال زنان شکسته خواهد شد و آن‌ها با انتخاب مرضیه جعفری و ساخت تیمی پرستاره برای شروعی رویایی در فوتبال زنان پا پیش خواهند گذاشت یا خیر. طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان مسجل شده و حتی انتخاب چهره پرافتخاری چون مرضیه جعفری هم قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898821

دیگر خبرها

  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور