Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اربعین حسینی روز حماسه سازی شیعیان عالم است. در این روز دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سرتاسر دنیا در کربلای معلی حاضر شده و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان ابراز می‌کنند.

پذیرایی موکب داران از زائران، پیاده روی باشکوه اربعین، گردهمایی مردمان از سراسر جهان با زبان و نژاد‌های مختلف و اشک‌ها و عزاداری‌ها در غم شهادت الگوی شجاعت و آزادگی موضوعاتی هستند که توجه عالمیان را به خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان زائران  عکاسی حضور دارند که لحظات ناب و به یادماندنی اربعین را با دوربین‌های خود شکار کرده و این همبستگی را به جهانیان نشان می‌دهند.

در این گزارش مجموعه‌ای از تصاویر کربلای معلی که توسط امیر خدایی عکاسی شده است گردآوری و قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی عکاسی اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش امانی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در مسیرهای اربعینی نزدیک به ۱۳۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم ۷۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنم.

وی گفت: ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در مجموع در جاده‌های کشور وجود داشت که از یک هزار و ۵۰۰ نقطه که به دولت تعهد داده بودیم در سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنیم و برنامه این است که تا پایان این دولت تمام این نقاط حادثه خیز را در سطح جاده‌های کشور برطرف کنیم.

وی با اشاره به نیاز اساسی زائران اربعین به ناوگان حمل و نقل و سهولت در تردد آنها تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در حال برنامه‌ریزی برای واردات و همچنین استفاده از محصولات داخلی در راستای تکمیل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم تا بتوانیم از ناوگان حمل و نقل این کشور برای جا به جایی آسان زائران در مرزها استفاده کنیم.

وی درباره مشکلات موجود در مسیر منتهی به مرز شلمچه و ناایمن بودن جاده اهواز به خرمشهر گفت: ما در سال گذشته بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان طرح برای راه‌های اربعینی تعریف کردیم و امسال هم این طرح ادامه دارد که بخشی از مطالبات پیمانکاران تأمین اعتبار شده است و ایمن سازی جاده اهواز به خرمشهر در اولویت کار ما قرار گرفته تا هم در تکمیل بزرگراه و هم در تأمین روشنایی و رفع مشکلات موجود آن اقداماتی انجام شود که در ایام اربعین حسینی بخشی از آن قابل استفاده باشد.

کد خبر 6087669

دیگر خبرها

  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی