Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:56:24 GMT

یوونتوس در اندیشه جذب دوناروما

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۰۰۲۵

یوونتوس در اندیشه جذب دوناروما

باشگاه یوونتوس نسبت به جذب جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی تیم فوتبال میلان علاقه‌مند است. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» گزارش داد باشگاه یوونتوس می‌تواند از وضعیت نامناسب مالی باشگاه میلان برای به خدمت گرفتن جان‌لوئیجی دوناروما بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان ملی‌پوش میلان می‌خواهد در سن‌سیرو بماند و نسبت به مذاکره برای تمدید قراردادش علاقه‌مند است، اما باشگاه میلان برای بهبود وضعیت مالی‌اش ممکن است دوناروما را بفروشد.

دونارما شاید قربانی وضعیت نامناسب مالی باشگاه میلان شود و یوونتوس در این بین وضعیت این دروازه‌بان جوان را به دقت زیرنظر دارد. این در حالی است که وویچخ شزنی در درون دروازه راه‌راه پوشان تورین خیلی مطمئن ظاهر نشده و جان‌لوئیجی بوفون 41 ساله هم تنها تا پایان فصل جاری با یوونتوس قرارداد دارد و به نظر در پایان فصل هم دستکش‌هایش را خواهد آویخت.

میلان به دنبال گواردیولا

پیش از این از رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد به عنوان مشتریان این دروازه‌بان ایتالیایی یاد شده بود. آرسنال هم پس از بازنشستگی پتر چک به فکر جذب یک دروازه‌بان در تابستان پیش‌رو است و دوناروما 20 ساله یکی از گزینه‌های مدنظر اونای امری به شمار می‌رود.

ارزش دروازه‌بان جوان میلان که تا سال 2021 با این باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد، 50 میلیون یورو تخمین زده شده است. او با دریافت 6 میلیون یورو در سال، بیشترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان میلان دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دوناروما یوونتوس میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوناروما یوونتوس میلان دوناروما یوونتوس میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم

با توجه به لوله گذاری دفع آب‌های سطحی محور دروازه قرآن در تابستان سال ۴۰۲، حوضچه آرامش کنترل سیلاب دروازه قرآن آرام و تحت کنترل است.

در ادامه توضیحات شهروند خبرنگار ما را بصورت فیلم تماشا می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری