Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@13:58:49 GMT

نماینده کنگره: هیلاری، ملکه جنگ‌طلبان است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۰۰۵۵

ساعت 24- تولسی گبرد، نماینده هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از داوطلبان نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، هیلاری کلینتون را "ملکه جنگ‌طلبان" خطاب کرده و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا را متهم کرده که درصدد آسیب رساندن به اعتبار اوست.

تولسی گبرد، نماینده هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از داوطلبان نامزدی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، هیلاری کلینتون را "ملکه جنگ‌طلبان" خطاب کرده و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا را متهم کرده که درصدد آسیب رساندن به اعتبار اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خانم کلینتون که در انتخابات دور پیش ریاست‌جمهوری، رقیب دونالد ترامپ بود و از او شکست خورد، مدعی شده که روسیه در حال "آماده کردن" یک دموکرات زن برای حضور در انتخابات سال آینده به عنوان کاندیدای حزب سوم است.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفته است که کرملین خواهان آن است تا این فرد به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات حضور یابد و با تقسیم آرای رای‌دهندگان لیبرال به انتخاب مجدد دونالد ترامپ کمک کند.

او در اظهارنظر خود نامی از خانم گبرد نبرد اما باور عمومی بر این بود که منظورش نماینده هاوایی در مجلس نمایندگان بوده است.

به گزارش بی.بی.سی خانم گبرد که پیشتر احتمال حضور خود در انتخابات ۲۰۲۰ به عنوان کاندیدای مستقل را رد کرده، خانم کلینتون را "تجسم فساد" و "ملکه جنگ‌طلبان" خوانده است.

کلینتون در اظهارنظر خود گفته بود این فرد "مورد علاقه" روس‌هاست و آنها تعداد زیادی سایت و ربات اینترنتی و سایر راه‌های پشتیبانی از او را دارند."

گبرد در اظهارنظر تند خود از خانم کلینتون خواسته وارد کارزار انتخاباتی شده و به او گفته "پشت مهره‌هایش پنهان نشود".

گبرد یک کهنه سرباز ارتش آمریکا و کاندیدای ضد جنگ است که خواهان پایان دادن به نقش "پلیس جهان" از سوی آمریکا است.

کلینتون در انتخابات سال ۲۰۱۶ در ایالت‌های پرجمعیتی چون کالیفرنیا رای بسیار بیشتری نسبت به ترامپ کسب کرد اما با شکست در ایالت‌های کلیدی چون پنسیلوانیا، میشیگان، فلوریدا و ویسکانسین، از پیروزی نهایی بازماند.

هواداران کلینتون معتقدند حضور جیل استاین، رهبر حزب سبز به عنوان کاندیدای سوم در این انتخابات به شکست کلینتون کمک کرد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هیلاری کلینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند

به گزارش «نماینده»، کمال علیپور با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای به معنای تعیین سرنوشتشان است. مشارکت مردم در انتخابات مجلس در برخی از شهرها به بالای ۷۰ درصد رسید که به صورت میانگین در کل کشور ۴۰ درصد بود.

علیپور یادآور شد: مردم در تمامی برهه‌ها و صحنه‌ها با حضورشان انقلاب اسلامی و نظام را بیمه کردند که افتخاری برای ملت ایران است که دموکراسی دینی و اسلامی حاکم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۱ حوزه در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود، گفت: مشارکت در مرحله دوم همچون مرحله اول مهم است. وقتی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توانند در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار باشند پس چرا حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت: برای داشتن مجلس مقتدر و قوی نیاز به مشارکت مردم در انتخابات داریم تا افراد متخصص را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند. مردم با حضور در مرحله دوم با نگاه ویژه‌تر نمایندگان را برای کرسی‌های باقیمانده انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • نماینده کنگره آمریکا : نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید