Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محسن دالوند در گفتگو با مهر، اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی های چند روز گذشته در منطقه کوی علوی اهواز که موجب رعب و وحشت شهروندان در این منطقه شده بود، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت کلانتری ۱۷ در حین گشت زنی با یک موتورسیکلت مواجه می‌شوند که راکبان آن بلافاصله و به محض دیدن پلیس اقدام به تیراندازی به سمت مأموران می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: مأموران پلیس موفق می‌شوند با یک اقدام هوشمندانه، ضربتی و قاطعانه و طی یک عملیات تیراندازی متقابل به سمت افراد مسلح شرور آنان را از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار داده و هر دو نفر را مجروح و دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند بیان کرد: از این دو شرور مسلح که دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم از جمله شرارت و سرقت هستند، یک سلاح جنگی کلاشینکف به همراه ۳۰ تیر جنگی کشف شد.

وی در پایان ضمن اشاره به اقدام قاطعانه پلیس در مقابل این دو شرور مسلح که با انگیزه ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی به سمت ماموران تیراندازی کرده بودند، گفت: پلیس اهواز در مقابل هرگونه اقدام مجرمانه ای قاطعانه عمل کرده و اجازه خودنمایی به تبهکاران و مخلان نظم و امنیت را نمی دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شرور سابقه دار اهواز تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشت زنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

وی ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله مأموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 6088582

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود