Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:51:35 GMT

باد و باران در کشور تا روزهای پایانی هفته

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۰۱۵۵

باد و باران در کشور تا روزهای پایانی هفته

مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور هیئت‌های دانشجویی و حضرت آیت الله خامنه‌ای در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. باد و باران در کشور تا روزهای پایانی هفته تشریح آخرین وضعیت جاده‌های کشور/ ترافیک روان در محور مهران ـ ایلام طرح تأمین مسکن کارگران نهایی شد در گفت و گو با دانا مطرح شد؛ خودروسازان اعتماد مردم را برگردانند/ رئیس کمیسیون عمران مجلس: اکثر تصادفات جاده‌ای به کیفیت پایین خودروها ارتباط دارد/ قیمت خودروهای داخلی غیرواقعی است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود

ایسنا/اردبیل طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان) بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا و براساس آخرین نقشه های هواشناسی، طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان ) بارش پراکنده باران گاهی بصورت رگبار انتظار می رود.

از ظهر فردا (پنج شنبه  ۹ فروردین) تا روز شنبه هفته آینده جو استان پایدار همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

اما از اواخر وقت روز شنبه (۱۱ فروردین) با نفوذ سامانه بارشی ضمن افزایش ابر، بارش باران تا اواسط هفته آینده در سطح استان احتمال می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی پلیس در روزهای پایانی نوروز
  • نظارت پلیس در جاده‌های استان ایلام افزایش می یابد
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • (عکس) سال‌های پایانی شوروی و صف مردم برای غذا دولتی
  • گزارشی از لحظات پایانی بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد
  • بارش باران در کوهرنگ به ۱۱۰ میلیمتر رسید