Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌یابی هواشناسی گلستان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی از فردا به استان گلستان دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه کاهش یافته و سبب مواج شدن دریای خزر می‌شود. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی از فرد به استان اظهارداشت: تا فردا آسمان استان گلستان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود اما از فردا سامانه سرد و بارشی به استان نفوذ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بعدازظهر روز یکشنبه با نفوذ جریان‌های مرطوب و سرد شمالی به تدریج شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم بود و روز دوشنبه با تقویت سامانه، رگبار و رعدوبرق و کاهش 8 تا 10 درجه‌ای دمای هوا پیش‌بینی می‌‍شود.

بارندگی‌های اخیر 200 میلیارد تومان خسارت در گیلان برجای گذاشتبارندگی در بلوچستان 3 کشته در پی داشتهمه دستگاه‌های استان خوزستان برای بارندگی‌های آینده آماده باشند

معاون توسعه و پیش‌یابی هواشناسی گلستان اظهار کرد: این رایط جوی تا روز سه شنبه این هفته در استان گلستان ادامه دارد که سبب مواج شدن دریای خزر نیز خواهد شد.

رحمان‌نیا گفت: آبگرفتگی برخی معبر عمومی، رگبارهای شدید محلی و نقطه‌ای در مناطق مرتفع و مه‌آلود شدن جاده‌های کوهستانی استان در این مدت پیش‌بینی می‌شود و باید از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرد.

انتهای پیام/ز

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در این شهر گفت: احتمال بروز سیل و آب گرفتگی معابر در رفسنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد افزود: به مردم هشدارمی دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام نمایند.

کد خبر 6087465

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • کاهش دمای هوا در استان
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود