Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@09:56:30 GMT

بازدید معاون اول رییس جمهوری از مسجد مقدس کوفه

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۰۴۶۷

بازدید معاون اول رییس جمهوری از مسجد مقدس کوفه

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر اسحاق جهانگیری در ادامه سفر یکروزه خود به نجف در مسجد کوفه حضور یافت و از بخش های مختلف این مسجد بازدید کرد. وی همچنین در این مسجد به اقامه نماز و راز و نیاز پرداخت و با جمعی از زوار ایرانی در فضایی صمیمانه گفتگو کرد.

معاون اول رئیس جمهوری بعد از حضور در مسیر نجف به کربلا در راهپیمایی بزرگ اربعین، به زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش و معاون امور مجلس ریاست جمهوری در این سفر معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می کنند. وی در این سفر با عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق و برهم صالح رئیس جمهوری این کشور تلفنی گفت‌وگو کرد. وی در این سفر به بارگاه امام حسین (ع) و حرم حضرت علی (ع) مشرف شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جهانگیری سفر به عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد



هرمزگان-جام جم انلاین-از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از مدیرکل شیلات هرمزگان در راستایکسب رتبه سوم درارزیابی عملکرد دستگاهای اجرایی در بخش شاخص های اختصاصی سازمان شیلات ایران تقدیر شد.
گفتنی است همچنین طی لوحی تقدیر از زحمات محمد جوانمرد معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و کاظم محمدیان مصمم رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امورشهرستانهای شیلات هرمزگان توسط معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند