Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی عصر امروز شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان در تبریز به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: فردا بازی سختی داریم چراکه تیم فولاد در بازی های خارج از خانه موفق شده خوب کار کند.

وی با بیان اینکه در دیدار فردا هر تیمی عجله نکند موفق خواهد شد، ادامه داد: فردا تیمی که تاکتیک خوبی در زمین اجرا کند و از فرصت های بیشتر بهره ببرد می تواند سه امتیاز را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و می‌دانیم در این مسابقه به دنبال چه هستیم.

الهامی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش نیز گفت: مسیح زاهدی، فرید کریمی و سهراب نژاد فردا مصدوم هستند و همچنین حامد لک نیز محروم است.

مربی تیم فوتبال ماشین‌ سازی به آمادگی کامل بازیکنان تیمش نیز اشاره داشت و افزود: از دقیقه اول برای پیروزی به میدان می‌رویم. البته این را نیز می دانم که حریف ما گردن کلفت است.

وی با بیان اینکه از هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و بازیکنان جوان خود را همراهی کنند، ادامه داد: تمام تمرکز ما در روزهای اخیر، این بوده که تیم خوبی برای بازی فردا بسازیم و دیدار پرفشاری خواهیم داشت.

الهامی در خصوص «جفرسون د ژسوس» بازیکن برزیلی تازه جذب شده در تیم ماشین سازی بیان کرد: در مورد اینکه این بازیکن برای بازی فردا به میدان خواهد رفت یا نه باید بگویم که در این مورد تصمیم گیری نشده اما مطمئن باشید که «رسول خطیبی» سرمربی تیم برای بازی فردا برنامه خاصی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: امیدوارم بازیکنان از این شرایط به نحو احسن استفاده کنند تا سه امتیازی را که در ادامه کار به ما کمک خواهد کرد، کسب کنیم.

گفتنی است رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی با رای کمیته انضباطی، نمی تواند تیمش را در بازی فردا همراهی کند.

کد خبر 4750689

منبع: مهر

کلیدواژه: ساکت الهامی ماشین سازی تبریز تیم فوتبال ماشین سازی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند

به گزارش ورزش سه، کارشناسان ورزشی همواره با مرور فصل تیم فولاد خوزستان که حالا در منطقه سقوط حضور دارد، یکی از عوامل ناموفقیت را بازیکنان این تیم می‌دانند. بهرام رضاییان که حالا به عنوان مدیرعامل این تیم فعالیت دارد، درباره بازیکنان فولاد خوزستان تاکید داشت: بازیکنان فولاد بازیکنان بسیار خوبی هستند و در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند. من خودم که نگاه می‌کنم فکر می‌کنم، این امکان وجود داشت با جذب ۲-۳ بازیکن در ۲-۳ پست مختلف تیم‌تر باشیم. کارشناسان هم می‌توانند در این زمینه با آقای ویسی صحبت کنند.

او ادامه داد: من از آقای دکتر بنی تمیم و طالقانی بابت برگزاری این جلسه تشکر می‌کنم و همه در این استان وضعیت سه تیم ما را درک کردند. در کنار هم نشستیم و به یک جمع بندی رسیدیم تا بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم تا دغدغه هواداران رفع شود. انشالله تصمیماتی که گرفته شد با نتیجه همراه شود و با هم افزایی روی های خوب گذشته را داشته باشیم. هواداران سرمایه اصلی ما هستند و در این شکی نیست. هواداران در روزهای سخت همراه بودند و حمایت کردند. دور از خوزستان سفر کردند و ما می‌خواهیم مثل همیشه باشند. مدیرعامل، سرمربی و آدم زیاد آمده ولی چیزی که ماندگار است نام فولاد خوزستان است.

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد: هواداران باید بیایند و تشویق کنند تا تیم ما بماند. انشالله با دعا و حمایت آنها بتوانیم وضعیت خوبی را در لیگ رقم بزنیم. تفاهم نامه‌ای با اتوبوس‌رانی استان بستیم که طبق آن ما از همه وسایل نقلیه عمومی استان و شهر اهواز برای جابه‌جایی هواداران استفاده کنیم تا هزینه های احتمالی را به حداقل برسانیم. البته سازمان لیگ نامه زده و گفته که رایگان کردن بازی‌ها ممنوع است ولی تلاش است که هزینه را به حداقل برسانیم.

او با اشاره به وضعیت هیئت مدیره باشگاه فولاد گفت: هیچکس دوست ندارد که خودش را به جایی برساند که به او انگ مدیریت بد بزنند و بگویند که عملکرد بدی داشته تا بخواهد مورد هجمه قرار بگیرد. این تیم با نظر سرمربی بسته شد و من ورود نمی‌کنم که نظرات درست بوده یا اشتباه. بحثی که امسال هست و شما می‌دانید، بحث سقف قرارداد است. فولاد خوزستان سقفش از خیلی از تیم‌ها بالاتر بود چون تیمی است که همیشه مجوز حرفه‌ای دارد و آپشن افزایش سقف دارد. انتقال حزباوی به السد قطر هم به افزایش بودجه کمک کرد و شرکت فولاد خوزستان کلیه مبلغ را برای باشگاه درنظر گرفت. ما نهایت همکاری را داشتیم ولی اینکه چرا تیم به این روز افتاده یک مسئله فنی است. الان شرایطش نیست و باید موقعیت را بپذیریم و در کنار هم باشیم. دوستان رسانه و هواداران و مقامات باهم باشیم تا این دلخوشی برای مردم بماند.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم