Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@15:42:32 GMT

۲ هزار کلاس درس مرند نیازمند بازسازی است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۰۴۹۴

۲ هزار کلاس درس مرند نیازمند بازسازی است

اباذر کاظمی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح وضعیت مدارس تازه تاسیس در شهرستان مرند ابراز داشت: در طول سال جاری کلنگ احداث چندین مدرسه در نقاط مختلف شهرستان مرند به زمین زد شد و چندین مدرسه خیرساز نیز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تعداد کلاس های درس مرند افزود: مدارس مرند با توجه به قدمت این شهرستان اغلب نیازمند تخریب و بازسازی هستند که حضور و مشارکت خیرین مدرسه ساز را می‌ طلبد، هم اکنون ۲ هزار و ۵۰ کلاس درس در این شهرستان دایر است و ۴۹ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی همچنین گفت: امروز کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهید مدافع حرم روح الله طالبی با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ ساز آذربایجان شرقی و خیرین و مسئولان شهرستانی در روستای «وانلوجق» مرند به زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند همچنین با اشاره به کلنگ زنی چندین مدرسه در روزهای گذشته اذعان داشت: کلنگ مدرسه ۶ کلاسه روستای «ارلان» در فضایی به مساحت ۲ هزار مترمربع به زمین زده شد.

کاظمی ادامه داد: کلنگ احداث دبستان ۶ کلاسه حاج محمد کاظمی نیز به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع واقع در مسکن مهر شهر کشکسرای با حضور مسئولین شهرستان مرند و اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی به زمین زده شد که تمامی هزینه های احداث این مدرسه را وراث آن مرحوم پرداخت خواهند کرد.

احداث مدرسه استثنایی حضرت معصومه(س) در مرند

وی همچنین ابراز داشت: پیش از این کلنگ مدرسه خیرساز ۹ کلاسه دانش آموزان با نیازهای ویژه (مدرسه استثنایی) مزین به نام حضرت فاطمه معصومه(س) در فضایی به مساحت ۳ هزارمتر مربع، در کوی سیدلر شهر مرند با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی و فرماندار مرند به زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند با اشاره به اینکه این مدرسه پذیرای دانش آموزان با نیازهای ویژه شهرستان های همجوار نیز خواهد بود، افزود: زمین این مدرسه توسط فاطمه عیوض زاده به آموزش و پرورش شهرستان مرند اهدا شده و اعظم حاج ملاعیسی هزینه عملیات احداث آن را تقبل کردند.

کاظمی در ادامه از احداث مدرسه روستای «بابرتین» با مشارکت بانک ملی خبر داد و عنوان کرد: کلنگ احداث مدرسه خیرساز شهید اسدی روستای بابرتین مرند نیز سال گذشته به زمین زده شده و عملیات احداث آن با اعتبار یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این مدرسه با مشارکت بانک ملی و با زیربنای ۳۵۰ مترمربع، در یک طبقه و با اعبتار اولیه ۲ میلیارد ریال احداث می شود.

کاظمی افزود: پیمانکار مدرسه ۹ کلاسه روستای «قاپلوق» مشخص شده و در هفته های آتی کلنگ زنی آن انجام می شود، این مدرسه با اعتباری حدود ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.

به گفته وی عملیات احداث هنرستان ۱۸ کلاسه حاجیه فاطمه ابراهیمی با ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط حاج جواد حاجعلیزاده خیر مدرسه سازی به اتمام رسیده و منتظر تکمیل تجهیزات است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند با اشاره به احداث مدرسه خیرساز یامچی با حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ادامه داد: مدرسه خیرساز کیان شهر یامچی نیز با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید و امسال دانش آموزان در آن تحصیل می کنند، همچنین مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت یامچی سال گذشته با اعتبار ۲ میلیارد تومان افتتاح شده بود.

کاظمی ابراز داشت: دبستان ۶ کلاسه شهید خلفی که در طول ۱۵ ماه گذشته به همت مجمع خیرین کشکسرای با حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث شده آماده بهره برداری بوده و تنها نیازمند تکمیل تجهیزات است.

وی تاکید کرد: مدرسه فرهمند شهر یامچی نیز با هزینه بیش از یک میلیارد تومان آماده افتتاح است و تنها مشکل موتورخانه دارد که با حل شدن این مشکل، این مدرسه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدرسه روستای «زنجیره» نیز با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و دبیرستان شهید حاجعلیزاده کوی دانش مرند هم در گذشته کلنگ زنی شده که عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

کد خبر 4750644

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند مدرسه آموزش و پرورش اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور خبرداد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در آئین بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب گفت: یکی از این فضا‌های آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این فضای آموزشی ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند افزود: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

باوقار زعیمی عنوان کرد: سالن چندمنظوره روستای تالار شهرستان میناب نیز با زیربنای ۷۰۴ متر مربع و با هزینه ساخت ۸۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با بیان اینکه امروز ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو این شهرستان نیز آغاز شد اظهارکرد: مدرسه دکتر حسابی ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای دو هزار و ۱۶۴ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی در ادامه افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۳۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد برخورار می‌شوند.

باوقار زعیمی در پایان گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان این دو مدرسه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان