Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری بیان کرد: از ساعت ٠٠:٠٠ بامداد تا این لحظه، نزدیک به ١٣٠ هزار نفر از هموطنانمان وارد کشور ایران شدند، روز گذشته هم تقریباً ١٢٩ هزار نفر از زائران ایرانی و غیرایرانی از مرز مهران وارد کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که خیل عظیم مشتاقان حسینی تا انتهای شب وارد کشور شوند؛ همچنین روز گذشته ناوگان عمومی ما با ٣٤٠٠ سرویس، ١١٠ هزار نفر را رهسپار کردند و سایر این عزیزان از مرز مهران توسط اتومبیل شخصی خودشان عازم شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری یادآور شد: برای راحتی زوار، مسیر مرز مهران به ایلام یکطرفه شده است و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

تیموری افزود: امروز هم از صبح نزدیک به ٦٥ هزار نفر از زائران عزیز که وارد کشور شدند، از طریق ۲۱۰۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی سرویس دهی شد و در حال آماده سازی زمینه خدمت به زائران اربعین حسینی هستیم.

او گفت: همچنین تا زمانی که زائران از عراق به کشورمان رهسپار می‌شوند، حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست

گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده برتر کشور طی سال ۱۴۰۳ را با جزئیات منتشر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده برتر کشور طی سال 1402 را با جزئیات منتشر کرد و شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه در صدر این لیست قرار دارند.

برای مشاهده 100 واردکننده‌های برتر سال 1402 اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳
  • هشدار درباره تزریق بوتاکس‌های خارجی
  • حجت الاسلام رییسی وارد اسلام‌آباد شد
  • اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از امروز