Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع در تماس تلفنی با وزیر کشور و رئیس ستاد ارتش عراق از مقامات عراقی برقرار کننده امنیت راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی تقدیر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ حاتمی با تقدیر از مقامات و مسئولین عراقی برقرار کننده امنیت و نظم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ( ع ) ، تلاش های دولت و ارتش عراق را قابل تحسین دانست و آن را نمادی از برادری ، همبستگی و پیوندهای عمیق فرهنگی دو کشور ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حاتمی که همگام با خیل عظیم عاشقان و دلدادگان حسینی ( ع ) در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ( ع ) به کربلای معلی و نجف اشرف عزیمت کرده است در تماس تلفنی با وزیر کشور و رئیس ستاد ارتش عراق و ابو مهدی مهندس  از تلاشهای ارزنده مقامات و مسئولین عراقی بویژه مهمان نوازی ملت عراق تقدیر و تشکر کرد و و آن را نمادی از برادری ، همبستگی و پیوندهای عمیق فرهنگی دو کشور ارزیابی کرد.

وزیر دفاع راهپیمای عظیم اربعین حضرت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین ( ع) را زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در عصر حاضر دانست و افزود : ملت های آزادیخواه فارغ از رنگ و نژاد و زبان و قومیت نشان دادند همواره خواهان آزادی و آزادگی اند و امروزبا صلای " لبیک یا حسین ( ع )" در جهانی که استکبار جهانی در صدد است تا با رفتار های شیطان صفتانه خود چراغ فروزان مکتب روحبخش اسلام را خاموش کنند در زیر بیرق افراشته و سرخ عاشورا ندای  "حب الحسین یجمعنا" را معنا کردند .

وزیر دفاع با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ( ع) موجب کوری چشم بدخواهان و دشمنان اسلام شده است افزود :تلاش های بسیاری برای دیده و شنیده نشدن این اتفاق  و رویداد استثنایی جهان اسلام  از سوی امپراطوری های رسانه ای نظام سلطه صورت می گیرد ولی غافل از اینکه اربعین به یک رسانه اجتماعی و مردمی جهانی تبدیل شده و امروز هر زائر خود یک رسانه و مرکز اطلاع رسانی است که پیام حق طلبی و آزادی خواهی و ظلم ستیزی امام سوم شیعیان و یاران باوفایش را به اقصی نقاط جهان مخابره می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جهان رسانه عراق وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

آیت الله رضا استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب یکی از دلایل مقابله صهیونیست ها و استکبار جهانی با ایران اسلامی را تضعیف اسلام و امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هیچ یک از قدرت های بزرگ و کوچک جهانی نمی توانند مشاهده کنند که اسلام به عنوان یک قدرت اثر گذار در جهان بشریت باشد و به همین جهت به عناوین مختلف با اسلام دشمنی می کنند.

آیت الله استادی، افزود: حال امت ، علما و اندیشمندان جهان اسلام چه وظایفی در این میان دارند؛ باید آگاهانه و با هوشیاری کامل و دقیق، وظایفی که دارند را به خوبی انجام دهند و آسیب ها را به خوبی رصد کرده و بشناسند.

عضو شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم، عنوان کرد: یکی از عوامل تضعیف مسلمین نزاع واختلاف است؛ در گذشته نیز هر گونه جنگ ، خونریزی و درگیری های لفظی و تنش آفرین ریشه در اختلاف داشته است این در حالی است که این وضعیت به نفع هیچ یک از طرفین نبوده است بلکه دشمنان سود برده اند.

وی ادامه داد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند لذا از هز راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، تصریح کرد: حکام کشورهای عربی و اسلامی منطقه توجه نمایند که مصداق آب به آسیب دشمنان ریختن شکل نگیرد و با بی توجهی موجب تضعیف اسلام و تقویت دشمان نشوند.

وی در پایان تاکید کرد: باید به آنچه که اسلام ، قرآن و پیامبر خواسته اند توجه کرد و با برادری ، الفت و دوستی در کنار یکدیگر همدلی و اخوت برقرار نماییم و از هرگونه تنازع و اختلاف و جنگ دوری کرده که در واقع امری عقلانی است زیرا که جهان اسلام با وحدت موفق خواهد بود.

 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است