Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار ان بی سی نیوز می‌گوید دیپلمات‌ها در واشنگتن از متهم شدن آمریکا به پاکسازی قومی علیه کرد‌های سوریه نگرانند.

ریچارد انگل در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: مقام‌های آمریکایی به من گفته اند زنگ خطر بین دیپلمات‌ها در واشنگتن به صدا درآمده، مبنی بر اینکه ممکن است آمریکا روزی به علت جنایت علیه بشریت به دلیل پاکسازی قومی علیه کرد‌های سوریه از طریق هموار کردن این مسیر، نظاره آن، ترغیب به آن (توییت‌ها و بیانیه‌های ترامپ) و عدم توقف آن مسئول شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه هفته گذشته، عملیات موسوم به «چشمه صلح» را در شمال سوریه با هدف آنچه «ایمن کردن مرز‌های کشور بوسیله پاکسازی عناصر تروریستی، تضمین بازگشت امن پناهجویان و حفظ تمامیت ارضی سوریه» می‌خواند، آغاز کرد.

این عملیات یک روز پس از آن آغاز شد که رئیس‌جمهور آمریکا طی یک تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه‌ای خود از تصمیم آمریکا برای خروج نظامیانش از شمال سوریه خبر داد. اقدامی که گفته می‌شود چراغ سبز واشنگتن به آنکارا برای آغاز این عملیات بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دیپلمات جنایت علیه بشریت شمال سوریه کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد

رئیس‌جمهوری چین تاکید کرد تا زمانیکه روابط پکن و واشنگتن براساس احترام متقابل باشد این روابط گسترش خواهد یافت،همچنین آینده بشر به این روابط بستگی دارد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری چین در دیدار با جمعی از تجار آمریکایی گفت: رفاه مردم چین و آمریکا و به روابط پکن و واشنگتن بستگی دارد که آیا آنها با هم همکاری خواهند کرد یا اینکه با هم مقابله می کنند.

وی افزود: تا زمانی که دو طرف به هم احترام بگذارند و برای همزیستی مسالمت آمیز و منافع متقابل همکاری کنند روابط پکن-واشنگتن روبه گسترش خواهد بود.

روابط چین و آمریکا در سال های اخیر با تنش های زیادی همراه بوده است. روابط واشنگتن با تایوان، مهمترین موضوعی است که تنش ها بین دو کشور را افزایش داده است.

آمریکا از چین به عنوان مهمترین رقیب اقتصادی خود یاد می کند و با بستن تعرفه های سنگین روی کالاهای چینی و جلوگیری از صادرات فناوری به این کشور، تلاش می کند مزیت اقتصادی خود را در مقابل این قدرت نوظهور اقتصادی حفظ کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • وال‌استریت‌ژرونال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • ۶ عملیات جدید ارتش یمن علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار نفر شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند