Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت خارجه روسیه می‎گوید که هیئت روس با رئیس جمهور سوریه درباره ایجاد کمیته قانون اساسی سوریه و تجاوز ترکیه در شمال این کشور گفت‎وگو کرده است. تاریخ انتشار: 20:00 - 27 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۰۰۴

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ وزارت خارجه روسیه می‎گوید که تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه در دیدار هیئت روسیه با بشار اسد به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که در این دیدار ایده ایجاد ثبات در شرق رود فرات در راستای بازگشت تمامی اراضی به کنترل دولت این کشور، مطرح شده است.

وزارت خارجه روسیه می‌گوید که در دیدار هیئت روس با بشار اسد، لزوم اتخاذ تدابیری برای کاهش تنش در شمال شرق سوریه، مورد رایزنی قرار گرفته است.

روز جمعه «الکساندر لاورنتیف»، فرستاده ویژه پوتین در امور سوریه، با بشار اسد دیدار کرد.

۲ طرف در این دیدار درباره آخرین تحولات سوریه و به خصوص حمله ترکیه به شمال سوریه رایزنی کردند.

لاورنتیف نیز در این دیدار بار دیگر بر حمایت مسکو از حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه تاکید کرده و گفت که روسیه مخالف هرگونه اقدامی است که این حاکمیت را نقض کند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه روسیه وزارت خارجه روسیه تحولات سوریه کمیته قانون اساسی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه و «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای درباره این دیدار اعلام کرد: نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر با وزیر خارجه ترکیه دیدار کرد. دو طرف در این دیدار راه‌های کاهش تنش، تحقق آرامش و پایان جنگ در نوار غزه را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر نگرانی قطر در قبال تحولات منطقه را ابراز کرد و از تمامی طرف‌ها خواست که آرامش خود را حفظ کنند و خویشتن‌دار باشند.

همچنین وزارت خارجه قطر اعلام کرد که محمد بن عبدالرحمن در این دیدار بر پایبندی قطر نسبت به تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با هدف تحقق امنیت و ثبات تاکید کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و وزیر خارجه ترکیه راه‌های پایان جنگ در غزه وهماهنگی تلاش‌ها در زمینه امور بشردوستانه در نوار غزه را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.

کد خبر 6081488

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه سوریه: وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • وزارت خارجه سوریه وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه