Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور شامگاه شنبه همزمان با اربعین حسینی (ع) با حضور در منزل عادل کریمی گیوی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی با این جانباز سرافراز دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با تجلیل از ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: امیدواریم خداوند اجر صابرین و صالحین و شهدا را برای شما منظور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی با اشاره به اینکه بواسطه ایثار و فداکاری ملت ایران کار بزرگی در دفاع مقدس انجام شد، افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران سهم ارزشمندی در پیروزی‌های ملت ایران در دفاع مقدس و در برابر دشمنان دارند.

وی با بیان اینکه امروز توطئه بزرگی علیه کشور و ملت ایران از سوی دشمنان به راه افتاده است، تصریح کرد: خوشبختانه مردم با فهم صحیح از شرایط و نقشه دشمنان، به خوبی مقاومت کردند و تلاش دولت هم افزایش آرامش در زندگی مردم است.

روحانی با اشاره به اینکه امروز همه کسانی که در طول سالیان دراز خشم و کینه از ایران داشتند، در کنار هم حکومت را در آمریکا به دست گرفته‌اند، گفت: دولت آمریکا با فشار دشمنان ملت ایران به طور یکجانبه از توافق مورد تایید سازمان ملل متحد خارج و با اعمال تحریم بدنبال فشار به مردم ایران است.

رئیس جمهور اظهار داشت: سران صهیونیستی، سعودی و تندرو‌های آمریکا همه در کنار هم بدنبال اعمال فشار علیه ملت ایران هستند و در این شرایط هیچ راهی جز ایستادگی و مقاومت در برابر آن‌ها نداریم.

روحانی ابراز امیدواری کرد با دعای مردم و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همت و تلاش مسئولان، دولت بتواند از این شرایط عبور کرده و به مردم خدمت کنیم.

کریمی گیوی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس که پس از مجروحیت، در عرصه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، علمی، اجتماعی و ورزشی فعال بوده و اکنون با مدرک دکترای پاتولوژی در زمینه پزشکی به مردم خدمت می‌کند، در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه مجروحیت و جانبازی خود پرداخت.

وی در سال ۶۵ و در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه، به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، دکتر روحانی از این جانباز والامقام با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کرد.

منبع: ایرنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: طلاب و روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشند و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین توصیف کرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد، لذا باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و افزود: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند، زیرا یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند