Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:01:29 GMT

تصادف در مسیر دهلران موجب مرگ چهار زائر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۰۷۰۳

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا دولتشاهی با بیان اینکه برخورد ۲ دستگاه خودروی نیسان و سواری ساینا در ساعت ۱۷ عصر امروز عامل این حادثه شد، گفت: سبقت غیرمجاز نیسان این سانحه مرگبار را در کیلومتر ۳۵ جاده دهلران- اندیمشک رقم زد.

وی ادامه داد: این حادثه باعث مرگ چهار زائر و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه استان خوزستان پیش از این، افزایش آمار تصادفات جاده‌ای را نگران کننده دانسته و گفته بود: طی یک‌ماه گذشته روزانه ۵۰ خودرو به دلیل بی‌احتیاطی و خواب‌آلودگی راننده در استان دچار سانحه و واژگونی شده‌اند.

دولتشاهی همچنین در خصوص تداوم طرح ترافیکی اربعین در استان خوزستان، گفت: این طرح تا بازگشت کامل همه زائران ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، طرح ترافیک اربعین از روز ۱۳ مهر در استان خوزستان همزمان با تعیین محدودیت‌هایی برای تردد کامیون‌ها و تریلر‌ها در مسیر‌های اهواز به چذابه و اهواز به خرمشهر آغاز شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون دهلران خوزستان تصادف اندیمشک پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

محمد امین یاقوت مدیر حج وز یارت خوزستان گفت: با شروع پرواز‌های حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

او می گوید: زائران حج عمره استان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج وز یارت خوزستان ادامه داد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا نیز به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • ماجرای تیرهای برق در مسیر کمربندی دهلران- اندیمشک
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت