Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:52:11 GMT

عرضه فصل پنجم PUBG با سلاح‌های جدید

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۰۷۰۵

عرضه فصل پنجم PUBG با سلاح‌های جدید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل پنجم از بازی معروف و پرطرفدار آنلاین PUBG در شرف انتشار است و شرکت توسعه‌دهنده این بازی به تازگی جزئیاتی از آن را برای علاقمندان به بازی ارائه کرده است. یکی از بزرگترین تغییراتی که در این بازی، کاربران مشاهده خواهند کرد، تله‌هایی است که بازی‌کنندگان می‌توانند در مسیر حرکت ماشین‌های دشمنان خود بگذارند تا لاستیک‌های آن‌ها را بترکانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تأخیر در عرضه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

از دیگر قابلیت‌های جدید PUBG قابلیت پرتاب اشیا به سمت هم‌تیمی‌ها است. این قابلیت می‌تواند زمانی مورد استفاده قرار گیرد که بازی‌کنندگان وسط تیراندازی هستند، ولی مهمات یا سلامت کمی دارند. کاربران می‌توانند یک شیء خاص با استفاده از سیستم ارتباطی درخواست کنند و هم‌تیمی‌های شخص می‌توانند آن را با پرتاب کردن در اختیار وی قرار دهند. همچنین در فصل جدید بازی می‌توانید اسلحه خالی را به سمت دشمن پرتاب کنید. چیزی که این بین هیجان‌انگیز است کشتن یک دشمن با استفاده از پرتاب کردن یک ماهی‌تابه است، اما این راه می‌تواند بیشتر از داس، دیلم یا هر چیز دیگری به دشمن صدمه وارد کند.

قابلیت دیگری که با آپدیت جدید فصل پنجم PUBG به آن اضافه می‌شود، ماشین‌های فروشی خواهند بود که ایده آن از Fortnite گرفته شده است. این ماشین‌ها به کاربران کمک می‌کنند که با پرداخت کمی از امتیاز‌های خود، خون یا نوشیدنی‌های انرژی‌زا دریافت کنند.

گدشته از گیم‌پلی خوب این بازی و ایجاد هیجان در بازی‌کنندگان، رابط کاربری این بازی هم با ارائه آپدیت جدید صدا و عملکرد آن با ترفندهایی ارائه خواهد شد. PUBG Corp به بخش‌های زامبی بخش‌های جدیدی را اضافه کرده و عملکرد ریپلی را بهبود بخشده است و تمام اشکالات قبلی را برطرف کرده است.

فصل پنجم بازی PUBG در حال حاضر به صورت آزمایشی بر روی رایانه‌های شخصی قابل بازی کردن است و آپدیت ۵.۱ آن به صورت رسمی در تاریخ ۲۳ اکتبر برای رایانه‌های شخصی و ۲۹ اکتبر برای کنسول‌های خانگی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

فصل پنجم PUBG با قابلیت‌های جدید در راه است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # اسلحه و جنگ افزار ، پهپاد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟+ فیلم
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • فیلم/ پرتاب موشک‌ به سمت شهرک‌های سدروت و نیرام توسط سرایاالقدس
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار
  • پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا! / فیلم
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت
  • فیلم/ یکی از راکت‌های منفجر نشده اشغالگران در شمال غزه