Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت بحران استانداری خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی در پی ورود سامانه بارشی جدید به استان، اعلام آماده‌باش کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت استانداری خوزستان، مدیریت بحران استانداری خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی در پی ورود سامانه بارشی جدید به استان، اعلام آماده‌باش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه خطاب به فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص وضعیت جوی آمده است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۳ مهر این اداره کل در خصوص ورود اولین سامانه بارشی فصل پاییز در هفته جاری و با توجه به اطلاعیه سازمان مدیریت بحران کشور (اطلاعیه شماره ۱۰۸ مورخ ۲۷ مهر ۹۸ سازمان هواشناسی کشور) در خصوص ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به کشورازبعدازظهرجاری (۲۷ مهر) و تشدید آن در روز‌های پایانی هفته جاری و پیش‌بینی بارش باران گاهی با رعدوبرق، وزش بادنسبتا شدید و کاهش محسوس دما در ارتفاعات خوزستان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ مهر ۹۸ با احتمال آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، مه آلودگی جاده‌های کوهستانی و سرمازدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.

همچنین پیش‌بینی وقوع شرایط مشابه در برخی استان‌های مجاور خوزستان؛ دستور فرمایید ضمن آماده‌باش کامل واحد‌های تابعه سطح استان و شهرستان و برقراری کشیک شبانه‌روزی، نسبت به اتخاذ کلیه تمهیدات لازم در این خصوص و اطلاع‌رسانی به شهروندان به‌ویژه روستاییان، عشایر، بیماران دارای مشکلات تنفسی و قلبی و عروقی، کشاورزان، دامداران، مسافرین، رانندگان و افراد ساکن در مناطق مرتفع و محله‌ای در معرض خطر سیلاب و صاعقه و تندباد و سرمازدگی و مه آلودگی جهت رعایت نکات ایمنی مانند عدم تردد غیرضروری و خودداری جدی از تردد در مناطق مرتفع و پرخطر در مدت مذکور و رعایت کامل توصیه‌های ارائه‌شده و سایر تدابیر موردنیاز جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام لازم معمول و گزارش اقدامات به عمل‌آمده را به این اداره کل ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوزستان بارش باران باران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس هواشناسی اعلام کرده از امشب با ورود سامانه جدید بارشی آسمان بیشتر نقاط استان تا روز پنج شنبه بارانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه
  • تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان
  • ورود سامانه بارشی به سمنان از فردا