Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز،  هم‌زمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام)، مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی از سراسر کشور در حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ امام خمینی برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این مراسم در سخنان کوتاهی در زمان اقامه نماز ظهر و عصر فرمودند: بنده همین اندازه خواستم به شما جوان‌های عزیز و برادران و خواهران خوش‌آمد عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوش آمدید. امروز جلسه بسیار خوبی به مناسبت اربعین تشکیل دادید و حقیقتا بنده از روحیه و معنویت و صفای شما استفاده کردم و بهره بردم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرمودند: هرجا شما جوانان حضور داشته باشید، حضور صفا و نورانیت دل‌هاست و بسیار مغتنم است. بعضی از برادران عزیر گفتند شما صحبت کنید، ما همیشه صحبت می‌کنیم، بنده زیاد صحبت می‌کنم. اگر آن مقداری که من و امثال من صحبت می‌کنیم، نصف آن را کار کنیم همه دنیا آباد می‌شود. دعا کنید خدای متعال به ما توفیق بدهد بتوانیم صراط مستقیم حق را هم‌چنانی که تا امروز به توفیق و فضل الهی شناختیم، تا آخر عمر بشناسیم و در این راه حرکت کنیم و ثابت قدم باشیم.

ایشان افزودند: هیچ شب و روزی نیست که من برای شما جوانان این دعا را نکنم که خدای متعال شما را در این راه ثابت قدم بدارد و بدانید که اگر شما در این راه ثابت قدم باشید، کشور، دنیا و بشریت اصلاح خواهد شد.

 

khamenei.ir

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حسینیه اربعین رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت

نماینده کارفرمایان درباره جلسه روز گذشته شورای عالی کار گفته، جلسه خاصی نبوده و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می کند، ما اطلاعی نداریم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته جلسه ای با حضور اعضای شورای عالی کار در وزارت کار برگزار شد و اخبار دریافتی بیانگر این بود که قرار  است برخی آیتم های مزد 1403 مجدداً‌ مورد بررسی قرار گیرد و احتمال افزایش حق مسکن کارگران وجود دارد.

تشکیل این جلسه به دلیل نارضایتی نمایندگان کارگری قرار بود و مقرر بود شورایعالی کار با حضور گروه‌های سه جانبه تشکیل جلسه دهد و احتمال تجدید نظر دربرخی آیتم های مزدی 1403 وجود داشت.

در حالی علی باقری, نماینده کارگران در شورای عالی کار در باره این جلسه گفته، که موضوع در خصوص افزایش حق مسکن کارگران است اما علی اصغر آهنی ها، نماینده کارفرمایان بعد از پایان جلسه می گوید: جلسه خاصی امروز نداشتیم و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می کند، ما اطلاعی نداریم.

 به گزارش تسنیم؛ از بین اعضای کارگری شورای عالی کار برخی در جلسه حضور نداشتند, و موضوع افزایش حق مسکن هم در جلسه روز گذشته مطرح نشده است و جلسه بدون خروجی مثبت برای کارگران پایان یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن افزایش نیافت
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • ترزیچ: به دنبال قدردانی از وستفالن هستیم؛ مارکو رویس باید ثابت کند که اشتباه می‌کنم
  • لذیذترین کیک گدازه شکلاتی فقط در ۷ دقیقه + فیلم
  • حضور فرزند رهبر انقلاب در تشییع مرحوم الله احمدی
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • ایران بار دیگر خود را ثابت کرد